Stap 3: Typ die Code!
Hier is de volledige code te maken wat je ziet in de inleiding. Elke regel is grondig toegelicht.Tekenen van de vliegtuigen, zowel x en y, houden de oorsprong in het midden
draw_line(x,y,x,y-128)
draw_line(x,y,x,y+128)
draw_line(x,y,x-128,y)
draw_line(x,y,x+128,y)
/ * VESTIGEN DE EERSTE SHAPE * /
Teken diagonale lijn 1:
draw_line(x,y-16,x+128,y)
Teken diagonale lijn 2:
draw_line(x,y-32,x+112,y)
Teken diagonale lijn 3:
draw_line(x,y-48,x+96,y)
Teken diagonale lijn 4:
draw_line(x,y-64,x+80,y)
Teken diagonale lijn 5:
draw_line(x,y-80,x+64,y)
Teken diagonale lijn 6:
draw_line(x,y-96,x+48,y)
Teken diagonale lijn 7:
draw_line(x,y-112,x+32,y)
Teken diagonale lijn 8:
draw_line(x,y-128,x+16,y)
/ * TEKENEN DE TWEEDE SHAPE * /
Teken diagonale lijn 1:
draw_line(x,y-16,x-128,y)
Teken diagonale lijn 2:
draw_line(x,y-32,x-112,y)
Teken diagonale lijn 3:
draw_line(x,y-48,x-96,y)
Teken diagonale lijn 4:
draw_line(x,y-64,x-80,y)
Teken diagonale lijn 5:
draw_line(x,y-80,x-64,y)
Teken diagonale lijn 6:
draw_line(x,y-96,x-48,y)
Teken diagonale lijn 7:
draw_line(x,y-112,x-32,y)
Teken diagonale lijn 8:
draw_line(x,y-128,x-16,y)
/ * TEKENEN DE DERDE VORM * /
Teken diagonale lijn 1:
draw_line(x,y+16,x+128,y)
Teken diagonale lijn 2:
draw_line(x,y+32,x+112,y)
Teken diagonale lijn 3:
draw_line(x,y+48,x+96,y)
Teken diagonale lijn 4:
draw_line(x,y+64,x+80,y)
Teken diagonale lijn 5:
draw_line(x,y+80,x+64,y)
Teken diagonale lijn 6:
draw_line(x,y+96,x+48,y)
Teken diagonale lijn 7:
draw_line(x,y+112,x+32,y)
Teken diagonale lijn 8:
draw_line(x,y+128,x+16,y)
/ * TEKENEN DE VIERDE VORM * /
Teken diagonale lijn 1:
draw_line(x,y+16,x-128,y)
Teken diagonale lijn 2:
draw_line(x,y+32,x-112,y)
Teken diagonale lijn 3:
draw_line(x,y+48,x-96,y)
Teken diagonale lijn 4:
draw_line(x,y+64,x-80,y)
Teken diagonale lijn 5:
draw_line(x,y+80,x-64,y)
Teken diagonale lijn 6:
draw_line(x,y+96,x-48,y)
Teken diagonale lijn 7:
draw_line(x,y+112,x-32,y)
Teken diagonale lijn 8:
draw_line(x,y+128,x-16,y)
Klik op die het groene vinkje in de top links van de code-editor, en druk op OK om de wijzigingen toe te passen op het object dat u hebt gemaakt.