Stap 3: 3d Modeling: Visual Guide
Wanneer modellering voor 3d print, willen ik vestigen een visuele ondersteuning zoals een kubus of een bol als ik wil graag iets groot maar binnen de afmetingen van mijn bouwen-platform. In 3ds Max, hebben wanneer u primitieve objecten, ze gebouwd in metingen in de parameters die u aanpassen kunt wanneer u het object maakt. Om te beginnen mijn gids voor mijn ronde open Manchet armband, ga ik naar:
Maken > standaard primitieven > buis
In het vooraanzicht teken ik vervolgens uit een buis door op te klikken en te slepen. U zult merken hebt u klikken en slepen een keer voor de begingrootte, dan klik op Sleep opnieuw voor de dikte of de binnenwand, dan klik op Sleep naar buiten om te maken van de hoogte. Maak je geen zorgen, het hoeft niet te worden exact of er perfect uitzien.
Wanneer u de buis-object gemaakt, verscheen een paneel aan de rechterkant met een sectie die zegt van Parameters. In deze sectie kunt u de afmetingen van de buis. Als je in deze sectie verloren, controleert u of u hebt de buis geselecteerd en klik vervolgens op het tabblad Modifier (tweede tabblad). Vanaf daar bewerkten ik de RADIUS-1 om te worden ongeveer 37mm, Radius 2 ongeveer 32 mm en de hoogte op ongeveer 27 mm bedragen. Dit geeft de binnenkant diameter van ongeveer 64mm waar je pols zou zijn. Voor een ronde open Manchet armband hoeft metingen niet te worden super exact aan uw pols, aangezien de cirkelvorm vergevingsgezind is en de open manchet zal toestaan uw pols om binnen te passen. Vervolgens met de rechtermuisknop op het object en selecteert u selectie bevriezen. Wel zal niet u zitten kundig voor tikken daarop wanneer u andere dingen aan het bewerken bent.
Nu dat de gids is ingesteld, zult u beginnen met het opstellen van uw patroon.
Dit zou ook een goed moment om op te slaan (Ctrl + S). Opslaan vaak, weet je nooit wanneer u werkt in het het programma kan crashen!