Stap 4: 3d Modeling: het basispatroon - Shapes & symmetrie maken
Ga naar: maken > standaard primitieven > Torus
In de weergave Top trekken uit een Torus door op te klikken en te slepen. U zult merken dat u moet klikken en sleep een keer voor de begingrootte, dan klik en sleep opnieuw voor de innerlijke dikte. Ik heb het opzetten van de straal 1 tot 3mm en de straal 2 tot 1,5 mm. Met de rechtermuisknop op het object en selecteer converteren naar: converteren naar bewerkbare Poly.
In het tabblad Modifier toevoegen een symmetrie-modifier aan de Torus door deze te selecteren in de lijst Modifier. Naast symmetrie, klikt u op het + teken en selecteer spiegel. Druk op de toets W om het Verplaatsgereedschap te activeren, selecteert u de X-gizmo met de pijlen en verplaatsen over zoals in mijn voorbeeld of volgen van uw ontwerp.
Dit zou ook een goed moment om op te slaan (Ctrl + S). Opslaan vaak, weet je nooit wanneer u werkt in het het programma kan crashen!