Stap 8: 3d Modeling: maken het basispatroon - de uiteinden toevoegen
Selecteer in de sectie bewerkbare Poly overzicht. Selecteer één uiteinde waar zich een gat. De gespiegelde kant al geselecteerd. In de Top-View, houd SHIFT ingedrukt en sleept u de rand naar buiten (zie voorbeeld). U hebt enkel warm geperst veelhoeken! Nu druk op de E-toets om te activeren het gereedschap Roteren. De omtrek van de rand naar binnen op ongeveer een hoek van 70 graden draaien (zie voorbeeld). Druk op de toets W om te activeren van het Verplaatsgereedschap en verplaats de omtrek van de rand totdat het voldoet aan de andere kant.
Selecteer in de sectie bewerkbare Poly rand. Selecteer nu op voor de randen op de nieuw geëxtrudeerde gebied. Ga naar grafiet Modeling Tools > randen > invoegen op invoegen een nieuwe rand lus.
Selecteer in de sectie bewerkbare Poly hoekpunten. Selecteer de hoekpunten van de zojuist gemaakte rand lus. Druk op de E-toets om te activeren het gereedschap Roteren. De hoekpunten naar buiten over 50 graden draaien. Druk op de toets W om te activeren het Verplaatsgereedschap en het verplaatsen van de hoekpunten te maken een U like vorm. U kunt ook invloed op de hoekpunten met het gereedschap Schalen ook. Heb wat pret met het, en wees niet bang om te experimenteren met verschillende vormen of ideeën!
Klik met de rechtermuisknop op symmetrie en alles samenvouwen.
U wilt nu opnieuw uitlijnen de spil. Ga naar de hiërarchie tab. alleen Pivot invloed op selecteren en klik vervolgens onder uitlijnen op Centreren op Object. Ga terug naar de wijzigen tab. treffer de + naast bewerkbare Poly en selecteer veelhoek.
Schakel de helft van de armband zonder het voltooide einde. Verwijderen.
Ik merkte op dat het einde ook heeft scherpe van een rand dus ik wil verwijderen 2 lussen van de rand op boven en onder. Selecteer de randen en vervolgens ga naar grafiet Modeling Tools > randen > verwijderen. Ik zal zelfs de binnenring en de middelste rand lus langs het einde ook ook schrappen. Wanneer we TurboSmooth toepast, zal het een gladder uiterlijk geven.
In de Top-View, zal ik ook overgaan sommige van de hoekpunten zodat het gat is niet zo groot. Vervolgens de lijst Modifier voegt Shell. De parameters voor de buitenste bedrag tot ongeveer 0.41mm wijzigen.
Nu voeg symmetrie en pas de positie van de spiegel om te worden perfect gecentreerd. TurboSmooth van toepassing en inspecteren van het model voor eventuele problemen.
Herinnering: dit zou ook een goed moment om op te slaan (Ctrl + S).