Stap 2: Get vertrouwd gemaakt met het programma
Open het programma
Ten eerste, Let's get vertrouwd gemaakt met het programma.
Het eerste ding dat u zult opmerken is dat theres een stickman in een grote witte ruimte. Deze grote ruimte is het canvas waar u uw animatie zal zetten.
Op de bovenkant van de pagina, theres een lange lege ruimte, is dit waar elk frame in zal gaan.
Aan de linkerkant ziet u een aantal knoppen: (In aflopende volgorde)
* Spelen - Wanneer ingedrukt, zal bekijken hoe de animatie komt langs.
* Stoppen - Wanneer ingedrukt, zal stoppen met het spelen van de preview en ga naar uw huidige punt in de animatie
* Herhaal - Indien aangevinkt, zal blijven spelen de voorvertoning totdat je stop, zo niet, de preview zal slechts één keer spelen
* Figuur - toevoegen Dit is waar u een nieuwe afbeelding kunt invoegen. Wanneer u het programma opent, zal het zeggen stickman. Dit is omdat de stickman de standaard figuur is. Als u nieuwe cijfers hebt gemaakt, kunt u deze invoegen door de naam van de afbeelding te kiezen en te klikken op "Figuur toevoegen"
Huidige figuur - opties voor de geselecteerde afbeelding in die bepaalde frame
- Verwijderen - de geselecteerde figuur uit het frame zal wissen
- Centrum - zal de geselecteerde afbeelding verplaatsen naar het midden van het doek
- Kleur - met deze knop kunt u de kleur van de geselecteerde afbeelding
- Front-
- Bewerken - met deze knop, u kunt bewerken en veranderen van de afbeelding. U kunt toevoegen of verwijderen van segmenten. U kunt ook de hele figuur verwijderen en een nieuwe database maken
- Flip - de figuur zal verhuizen naar de tegenovergestelde positie van degene die haar momenteel op
- Grootte - bepaalt de grootte van de figuur in elk frame
- Terug-
* Volgend Frame - slaat de huidige afbeelding als een frame en op naar de volgende conversatie gaan
Op de tabbladen:
File:
- Animatie - open een opgeslagen bestand voor bewerken wordt geopend. Alleen kunt bestanden die zijn gemaakt in Pivot importeren
- Animatie - Save de huidige animatie als een Pivot-bestand voor bewerking of als een GIF-afbeelding opslaan, zodat u kunt het op andere plaatsen. Kunt ook opslaan als een bitmap.
- Laden van achtergrond - laden van een afbeelding of tekening gemaakt met Pivot, als achtergrond afbeelding. Verschillende achtergronden kunnen worden gebruikt in verschillende frames.
- Wissen van achtergrond - wissen van de achtergrond van het geselecteerde frame.
- Laden van figuur type - Upload een afbeelding van een andere gebruiker of Internet-site.
- Figuur Type maken - Maak een nieuwe afbeelding. Meer hierover in stap