Stap 3: Maak een Stickman
Gelieve te excuseren het lage geluid, ik heb een goedkope microfoon
Hoewel een stickman verschijnt telkens wanneer u Pivot opent, kan u wilt verbeteren of misschien zelfs het maken van uw eigen karakter.
Om uw eigen stickfigure, eerst opent op het tabblad bestanden en klik op "Maak figuur Type"
Een nieuw venster zal openstellen. Daar kunt u bewerken of maak een stickfigure van uw eigen. Wanneer u op een segment klikt, zal het weer blauw, om aan te duiden die de geselecteerde
Om een segment, moet u het voortbouwen op het segment geboden. Alle segmenten moeten worden aangesloten.
De knoppen: (Van maximaal naar beneden)
- Lijn toevoegen - een nieuw segment toevoegen op het oorspronkelijke segment of een nieuw segment.
- Toevoegen van cirkel - een cirkel aan de afbeelding toevoegen
- Segment soort - met deze knop die kunt u een segment naar een cirkel of Vice-versa (andersom) in-/ uitschakelen. Met deze tool kunt u het oorspronkelijke segment met een cirkel.
- Dupliceren van Segment - maakt een exacte kopie van het geselecteerde Segment. Handig voor het maken van identieke armen of benen.
- Dikte segment - de dikte van het geselecteerde segment wijzigen
- Statische / dynamische Segment - waarschijnlijk de meeste belangrijke knop in dit menu. Verandert het segmenttype in van het geselecteerde segment
Een dynamische segment zal hebben een handvat en dus zullen kunnen bewegen in een animatie. Het dynamische segment is de standaardoptie, wat betekent dat alle gemaakte segmenten dynamische zijn zal tenzij u het wijzigt.
Een statische segment zal niet. hebben een handvat.
Een segment wordt aangegeven als grijs in de opbouwfunctie voor als het is statisch en zwarte als het dynamische (als het niet geselecteerd). Statische segmenten kunnen worden gedraaid in de opbouwfunctie voor expressies, maar niet de animatie.
- Segment - Hiermee verwijdert u het geselecteerde Segment verwijderen
Bewerkingsmodus
U kunt activeren bewerkingsmodus in de bouwer stickfigure door cliicking opties en selectie bewerken.
In de bewerkingsmodus kunt u de lengtes van segmenten wijzigen. Vergeet niet om de bewerkingsmodus uncheck nadat u de lengte van een segment wijzigen, of het uw stickfigure ruïneren kan als u iets die u niet zou moeten hebben verplaatst
Om op te slaan uw stickman Ga naar bestand > opslaan als
Om toe te voegen het karakter aan uw animatie Ga naar bestand > toevoegen aan animatie. Hebt u om het te noemen.
Om een stok of lijn als een object, maak gewoon een teken dat is slechts een segment.