Stap 2: Autodesk 3Ds Max
Ik gebruik Autodesk 3Ds Max 2011, maar het werken whit een heleboel versie
of u kunt andere software gebruiken voor werkbestanden whit *.3ds en exporteren naar *. Obj bestanden maar moeten sommigen in spel camera uitlijnen of de werken whit het model voor het juiste formaat
Wanneer u Autodesk 3Ds Max pop omhoog een menu importeert, selecteert u de optie whit nummers in de lijn van de aanbevolen waarde dit een plug in van 3D RIPPER DX is.
Afbeelding 1
U wilt verwijderen van alle de omgeving die u niet wilt werken whit
Soms is het model dat u kiest moet enkele eenvoudige om te leren van werk in Autodesk 3Ds Max graag twee of drie mesh slechts één mesh (helpt alot wanneer u nood voor het lijmen van de onderdelen) maken in dit model het hoofd, benen, handen en schoenen isn´t deel van hetzelfde mesh (afbeelding 1 Toon diferent kleuren), kunt u een honkslag gaas met dit en maken werk whit Pepakura Designer alot gemakkelijk of verplaatsen onderdeel van het model voor een beter zicht
Afbeelding 2 hetzelfde kleur geel in het lichaam (cuerpo) en gebruik verschillende texturen weergeven
Nu moeten zijn van de export als *. Obj bestand en zijn alle het werk zich whit Autodesk 3Ds Max
Afbeelding 3 tonen het model met sommige delen omgekeerde arround het juiste model, deze omgekeerde delen kunnen worden gebruikt voor de Binnenaanzicht en niet raadpleegt u het Witboek