Stap 2: Ontwerpfase
U kunt schetsen van individuele stukken met de hand, maar dat kan een tijdje duren. Ik gebruikte Google Sketch-Up. Het is een programma dat u, veel zoals Google Earth downloaden kunt. Sketch-Up is een 3D modellering programma dat u zeer nauwkeurige grootte informatie kan geven. Gewoon zoeken naar het programma in Google, moet u instructies over hoe het te gebruiken, Youtube is uw vriend.
Wat is er leuk over Sketch-Up is dat kunt u het downloaden van modellen die andere mensen hebben reeds ontworpen. Ik vond een model van de Batmobile tuimelaar dat werd ontworpen door Angel Moore. Gewoon zoeken naar een model van welk voertuig u wilt worden. U kunt het exploderen van de onderdelen van het model en bewegen van dingen rond om een heel goed idee over waar de dingen zal gaan. U kunt zelfs een model van een man te hechten uw stukken te downloaden.
Als u uw stukken zijn bewegen probeer te denken van hoe u gaat dat stukken verplaatsen. Ze zal gebruiken scharnieren, kleppen, klittenband, haken, enz. Maak dingen zo eenvoudig en praktisch mogelijk.
Belangrijke opmerkingen: Hebben een vrij nauwkeurig beeld van hoe lang, lang en breed is uw lichaam wanneer u zijn opstaan en wanneer bent u vast in uw getransformeerde positie. U kunt uw model op en neer om te passen u dienovereenkomstig schalen. Aandacht besteden aan de schaal van uw model en zorg ervoor om uw dimensies voortdurend. Je wilt niet een kostuum dat te groot of te klein. Ook begrijpen dat de modeling programma enkel is dat, het is een model. Uw kostuum zal waarschijnlijk blijken een beetje anders dan u van plan bent, dus niet te verzanden in het maken van uw model perfect.