Stap 2: De sprites ingebruikneming Adobe Flash
Im met behulp van adobe Cs3 maar die dosis niet veranderen de stappen oorzaak zij allen werken op dezelfde manier wanneer Flash is geladen en klaar voor gebruik ga omhoog naar de tabs aan de bovenkant en klik - bestand - Import- en importeren in bibliotheek -. Zodra uw gedaan het importeren van uw blad van de Sprite die zult u merken dat er een kopie van uw sprite blad Thats omdat een .png en de andere is. BMP nu wat u wilt doen is Sleep de - BITMAP - afbeelding naar de lege ruimte in het midden en dat is dat je je sprites op flash. Maar voordat je elke animateing met doen kunt de sprites die u bitmap hen dit proces is vrijwel hetzelfde als het uploaden van de sprites oplopen tot de tabbladen en klik op Modify-Bitmap-Bitmap overtrekken een beetje windo zal opduiken en zullen - kleurdrempel Minimum gebied kromme pasvorm en hoek drempel - de gewenste instellingen hiervoor moet traceren kleurdrempel - 0 Minimum gebied - 1 Curve past - pixels en hoek threshold - normaal zijn. Nu je klaar om te animeren