Ik heb leuke modelleren antropomorfe schedels voor halloween laatste tijd, en ik dacht dat ik zou delen de basisprincipes van mijn proces. Waarom schedels? Want het is gemakkelijker om een realistisch anthro teken/model omhoog van een schedel dan naar model hen gebaseerd op zacht weefsel (huid, kraakbeen) naar beneden. Het is ook een geweldige manier om te leren anatomie!
Let op: dat is een ruwe gids van extremelly, ahem, genetische splicing. Er zijn vele aspecten van het combineren van de twee modellen, welke aspecten van elk te houden, enz - kunt u uw eigen beslissingen. Dit instructable is om u te helpen op uw weg, of om een beetje plezier te maken ding. Niet jagen me met de fijnere punten van de canon anthro. Bedankt.
Ik doe heel veel van het modelleren van de extra dimensie en karakter toe te voegen, maar voor dit Instructable zal ik proberen te helpen je uit 2 modellen (één dier en één mens) met één voltooide antropomorfe model met als paar stappen mogelijk en met als minimale beeldhouwen mogelijk. Dat gezegd zijnde, gaan noten! Meshmixer is leuk. Zie wat u kunt toevoegen en wijzigen.
Ik aanbevelen dat u op zijn minst de eerste paar video's van kijken 'Meshmixer 101' op YouTube. Er zijn vele schermtoetsen en besturingselementen die zal dit een veel eenvoudiger proces.
Wat die u nodig voor dit Instructable hebt:
Meshmixer (beschikbaar van Autodesk voor Mac en PC)
2 modellen van schedels (één mens, één dier)
Optioneel:
Muis (veel beter dan trackpad) of beter nog, tablet van Wacom
3D-printer