Stap 2: Aan de slag
Kennismaking met de wapen-kaarten (zie figuur 1.0):
Wapen: Een onderdeel van het wapen, of onderdeel, u probeert te bouwen.
Sterven waarde: Zodra je wapen is voltooid, spelers rollen de dobbelsteen totdat ze hun wapen sterven waarde bereiken om te activeren hun wapen.
Wapen: Het wapen dat spelers proberen op te bouwen.
PWR: Het bedrag van de schade per beurt aan een ander gegeven gericht van speler hit punten (vergelijkbaar met niveau van gezondheidsbescherming in andere spellen).
Lijst van onderdelen: een lijst met alle nodige onderdelen om uit te voeren een wapen.
Wapen van de vermogen: dit is het verzet van het gebruik van je wapen aan te vallen een andere speler. Afhankelijk van het wapen, elke speling kan invloed hebben op u of uw andere tegenstanders eigen hit points.
Kennismaking met de magische kaarten:
Er zijn vier magische kaarten, elk met een specifiek doel, die de speler bonussen tijdens de "Loot fase geven". Elke kaart is geschetst en verklaard in de volgende beschrijvingen:
Amp Kaart (zie figuur 1.1): De AMP-kaart kan alleen worden gebruikt als een speler een voltooide wapen heeft en een eenheid van vermogen aan dat wapen voegt.
Clay Component Kaart (zie figuur 1.2): Deze kaart kan worden gebruikt ter aanvulling van een wapen-kaart, die erg handig is als je hoeft niet alle nodige kaarten om uit te voeren een wapen.
Junkyard Dog Kaart (zie figuur 1.3): Nemen de hoogste drie kaarten uit de "Discard/autokerkhof stapel" en kies een kaart uit die drie. Gooi de overgebleven twee kaarten in de afvoerfase stapel.
Rune van vooruitziendheid Kaart (zie figuur 1.4): Neem drie kaarten vanaf de bovenkant van het dek "Draw" en kies een, terwijl de overgebleven twee kaarten in autokerkhof stapel gooien.