Stap 3: De foto in Sketchup traceren
Met uw geselecteerde afbeelding opgeslagen, is de volgende stap in Sketchup importeren. Begin met het openen van een Sketchup Document in de "productdesign / houtbewerking - Inches" modus. Dit is een grote mode voor het werken aan projecten met een klein detail dat precies wat wij willen is, (Opmerking: als je een metrische persoon er ook is een, "productdesign / houtbewerking - metrisch" modus. Zodra uw Sketchup document geopend is, maakt u een 3 "x 3" x 1/8"vierkant werkoppervlak. Dit zal dienen als uitgangspunt voor uw stempel, en kan worden aangepast zodat past groter of kleiner ontwerpen. Vervolgens ga naar bestand en dan scroll naar beneden en klik op importeren, uw afbeelding zoeken en druk op OK. Na enkele ogenblikken te laden, de afbeelding moet worden weergegeven in SketchUp, pak het en plaats het ontop van de vierkante werkoppervlak dat u eerder hebt uitgevoerd.
Nu het leuke gedeelte! UITZICHT op de bovenkant van het scherm en blader naar gezicht stijl en dan scroll over en klik op X-RAY. Dit zal alles enigszins transparant weer, zodat u kunt zien door het beeld dat u hebt geïmporteerd naar de vierkante werkvlak. Vanaf hier op uit u gonna overschakelen tussen de lijn- en Boogsegmenten hulpprogramma's voor het traceren van uw ontwerp op het gezicht van het werkvlak. Dit is een vervelend proces maar bij mijn weten is er niet op dit moment een betere manier om het te doen in SketchUp. De echte truc hier is om ervoor te zorgen dat uw lijnen verblijf vlakke aan het gezicht van het werkvlak, als u u traceren kan inadvertantly trekken een lijn die boven stijgt of daalt tot onder het oppervlak waardoor allerlei problemen wanneer u naar uw stempelen oppervlak extruderen. Dit vermijden, periodiek uw camerahoek zodanig aanpassen dat er horizontale met de bovenz─│de van uw werkvlak, dit in staat zal stellen te zien waar uw trace niet vlakke is gebieden.
Als je toevallig een ontwerp zoals de Assassin's Creed symbool dat ik koos om te gebruiken, kunt u uw werklast in tweeën gesneden door het ontwerp te snijden in de helft op het lijn van symmetrie. Als u eenmaal de helft van het ontwerp getraceerd kunt u kopiëren en spiegelen de getraceerde lijnen, ervoor zorgend om line-up en verbinden alle losse punten.