Stap 11: Twist onjuiste randen
In deze stap, zullen we het verdraaien van elke rand stukjes die worden omgekeerd. Er zijn zeven randen resterende, en zij zal worden ondersteboven in paren; 2, 4, of 6 randen worden onjuist (ten minste één zal worden in de juiste positie of eventueel zullen alle juiste).
De overige rand stukken zal behoren tot een van de ongerepte gezichten (geel en groen). U wilt ervoor zorgen dat de randen met groene touch eigenlijk het groene center toen afgestemd en hetzelfde voor de gele randen. Als ze niet raken, zullen we hen twist.
Laat beginnen met het plaatsen van onze blok van 3 x 2 in de benedenhoek met de groene center aan de bovenkant en de gele center op de juiste laag.
Opmerking: geen bochten in de eerste afbeelding gemaakt. Gedraaid gehele kubus als u wilt plaatsen de gele gezicht aan de rechterkant en het groen gezicht op de top.
Identificeren van twee onjuiste randen en plaats ze elk in één van de gemarkeerde posities in het tweede beeld. Zorg dat u niet te breken van de 3 x 2 terwijl de plaatsing van de randen in de benodigde posities. Je hoeft om te draaien van de top en rechts lagen om te zetten hen in plaats.
Draait: F, T, F
Opmerking: Geen images voor de bochten; echter zal u Herhaal deze stap totdat alle randen zijn correct gedraaid en de randen opgewassen zijn gelijkaardig naar de laatste afbeelding. Deel 3 is voltooid wanneer alle randen kloppen.