Stap 3: Maak kennis met uw tekens!
Oke, dus je hebt een stevige idee van wat uw spelen gaat over. U hebt meer geld uitgegeven dan je ooit had willen op het bijwonen van toneelstukken die u nooit had kunnen voorstellen zelf bijwonen. What's next? U moet krijgen om te weten uw tekens-u nodig hebt om hen te ontmoeten.
Kennis van je personages is de één van de belangrijkste ingrediënt aan het schrijven van een succesvol toneelstuk. Bent u geëngageerd aan het schrijven, zal u besteden meer tijd met deze mensen dan iemand anders in je leven. U wilt hen binnen en van buiten kennen. Je moet letterlijk weten wat ze eruit zien, hoe ze staan, zitten, bewegen. U wilt weten wat ze zouden zeggen voordat ze zeggen het. U wilt wonen in hun wereld.
Dit is waar onderzoek grondig gedaan vruchten zullen afwerpen. Tijdens het schrijven Station, dankzij jaren van onderzoek, was ik in staat om te leven en ademen in de wereld die ik probeerde te maken. Als ik mijn ogen sloot, kon ik zien de apostelen ruzie onderling. Peter, de luidste, proberen te zijn geduld onder controle houden voordat hij zichzelf vergat en begon uitschelden voor Jezus moeder. Ik kon horen Judas nerveus voetstappen op de keien van de straat als hij op zijn schouder terugkijkt, alsof hij werden achtervolgd. Hij houdt zijn gezicht wrijven als hij de politie Routebeschrijving geeft naar waar Jezus is het verblijf van de nacht.
Om dit niveau van vertrouwdheid met mijn personages, schreef ik een aparte biografie voor elk teken. Ieder personage, kreeg van Jezus helemaal naar loopjongen, een full-length biografie die ging vanaf de geboorte tot waar zij waren toen begonnen met het spel. Het bios vallen niet alleen hun levensverhaal, maar hun houdt en antipathieën, huisdier peeves favoriete voedsel, hun hoop en hun angsten. Dit was voor sommige tekens makkelijker zijn dan anderen. Om te schrijven hun lijnen, dat u moet krijgen in de hoofden van zelfs de tekens die u niet bevalt. Geen schurk geboren kwaad. De meeste komen bij hun huidige stand van het kwaad door het nastreven van wat ze gezien als een goede. Arrest van de tekens moet worden opgeschort wanneer u het schrijven over hen.
Het publiek hoort in elke goede spelen, niet uw stem. Dit klinkt vreemd, ik weet, maar het klopt. In een goed spel, moet het publiek worden gesust in een schorsing van de werkelijkheid. Zij zien niet een acteur reciteren van lijnen. Ze ziet een persoon die spreekt voor zichzelf. Elk teken moet beschikken over een duidelijke stem. Mensen in mijn leven spreken niet op dezelfde manier. Ieder heeft een iets andere woordenschat, een iets andere snelheid van spreken. Mijn moeder zou nooit zeggen dat de meeste van de dingen die mijn broer zou zeggen, en vice versa. Dit zelfde beginsel moet toepassen op uw tekens. Dit is wat maakt het verschil tussen een karakter spreken voor zichzelf horen en horen een acteur recite lijnen, maar effectief. Een goed hulpmiddel om te gebruiken om te testen zelf op dit gebied is om de lijn van een van je personages en wijt het aan elk van uw andere personages. Als het klinkt niet buitenlandse vanuit hen, nog uw greep van het karakter van de taal niet sterk genoeg.