Ik heb het ontwerpen van mijn eigen delen, afdrukken en persoonsgebonden informatie te gebruiken voor enige tijd.
In al deze projecten heb ik al mijn ontwerpen met een zeer eenvoudige benadering.
Dit was echter niet altijd het geval.
Het overwinnen van mijn beperkingen
- Toen ik het eerst met 3D printen begonnen, begon ik te experimenteren met modellen die online vrij beschikbaar waren
- Hoewel deze kreeg me de slag met afdrukken, hinderde het me dat ik was niet in staat om af te drukken mijn eigen creaties
- Zoals de meeste hobbyist instemmen zal, ik ben geneigd om mijn geest gestoken in mijn creaties, maar in dit geval was dat makkelijker gezegd dan gedaan!
- In mijn college jaren, 3D Modelling software (met name de vrije ones) waren hard komen door en ik werd gebruikt om het ontwerpen van dingen met behulp van conventionele methoden van tekening
- Maar deze dagen, met zo vele keuzen, ik vond het bijna een onrecht niet proberen te leren ten minste één 3D Modelling software op het zeer basisniveau
- In het afgelopen jaar of zo, ik begon te experimenteren met Google SketchUp - ik was blootgesteld aan een vroege versie van deze software in het verleden en besloot dat ik mijn reis naar onbekend terrein zal beginnen met iets ik vertrouwd met was
- Na talloze pogingen en gewapend met enkele autodidact elementaire vaardigheden, ik was in staat om ontwerpen, afdrukken en gebruiken van mijn eerste echte deel een echte probleem op te lossen!
- Geïnspireerd door dit succes, ging ik op maken en afdrukken van paar meer van mijn eigen creaties
Voor geruime tijd nu wilde ik schrijven over mijn reis in het onbekende grondgebied en hoe ik kon zelf aangewezen geworden in de wereld van 3D printen. In deze IBLE demonstreer ik hoe ik ging over het ontwerpen van een 3D-model voor een van mijn meest recente projecten door deze eenvoudige, autodidact technieken toe te passen.
Langs de weg, zal ik ook wijzen op enkele probleemgebieden die ik botste tegen en hoe je om hen heen.