Stap 5: Overdracht de knoop
Zodra u de knoop hebt voltooid, kunt u het overbrengen naar het object dat u wilt opnemen. Verwijderen van de pinnen van uw as en glijden de knoop over de hele wereld. Ik ben een schuim bal 1", die je kunt krijgen met behulp van veel ambachtelijke winkels of online. Beginnen te vormen van de knoop rond de bal. Volg de knoop door met meer koord. Zorg ervoor dat u doen elke boven of onder dat het strand je volgende doet. Er is niets erger dan de voltooiing van de knoop en dan realiseren dat u beschikt over een enkel over waar het moet zijn geweest een onder en moetend terug uit de knoop of gewoon opnieuw beginnen. In dit voorbeeld volgde ik de knoop door twee extra tijden voor een totaal van 3 passen (waardoor het een 3 laags knot zoals doorgewinterde knot tyers zou zeggen of de knoop werd verdrievoudigd). Houd alles los als je de knoop volgen. Aanscherping van de knoop te vroeg zal leiden tot ongelijke tussenruimten rond de knoop (sommige gebieden zal worden strak en anderen hebben gaten). Veel van de speling zal vinden waar het moet worden als je volgen de knoop door. Zodra u klaar bent met het aantal stadia wil u verwijderen van de rest van de speling van de knoop. U kunt vervolgens het bijsnijden van de uiteinden van de knoop te verbergen van het begin en einde of om een soort van lanyard of lus te hangen met stropdas te gebruiken.
Merci voor volgorde te volgen! Voel je vrij om vragen te stellen of laat me weten wat u denkt in de commentaren hieronder.
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn is hier een video die toont hoe ik ervoor dat de houten wikkelassen die ik in de eerste paar stappen weergegeven. Elke knoop ontworpen met de geavanceerde raster Maker gegraveerd kan worden (er zijn enkele beperkingen van de fysieke grootte). Dit is een Boy Scout Woggle knoop (een 3 deel x 5 bocht Turk hoofd).