Stap 3: De bouw- en pardaz van rock tekening
Nu doen we pardaz op de rots we eerder geschilderd en leert u de combinatie van kleuren. (Figuur 15)
We zien sommige schaduwen op de rots die gevormd uit de dezelfde stippen en pardaz die wij in het vorige deel instrueren. Nu beginnen we met deze pardazes. (Figuur 16)
Eerst definiëren het deel dat u wilt pardaz en geschikte kleur voor deze tonaliteiten nemen. Wij bepalen onze lijnen op onderdelen u wilt pardaz dan beginnen te pardaz. Zoals ik in het vorige deel, maak ik mijn kleur rijkelijk één graad. Hangt op de textuur, definiëren we ons soort pardaz. In bloemblaadjes die wij gehanteerd daarop in de vorige stap, gebruikten we stippen pardaz omwille van zijn zuiverheid, nu we lijn pardaz meer gebruiken. (Figuur 17)
De volgende kleur ibehoefte is violet, houd in mening voor bouw- en pardaz, gebruiken we enkel aquarel niet gouache. We definiëren milieu regels voor pardaz. (Figuur 18)
Na geometrische instructie, penciling en tekening door haren-borstel, in de kleur fase proberen te kiezen één van Nizami werken als dit, je krijgt waardevolle ervaringen vanwege haar verscheidenheid. Hier leert u de boom en het blad wat rots. U leert vormen, leert u tekening gezicht en zelfs leert u pardaz van dieren tekenen en ontwerpen en kleuren het. Mijn suggestie om u mijn vrienden is nadat tekening van haren-borstel, voert u een van Nizamiwerk. Nou, op het deel dat ik pardaz door groene kleur gemaakt; Ik zal een beetje schaduw toevoegen door violet kleur. (Figuur 19)
Dus we ook met andere kleuren in pardaz combineren kunnen. Graag neer groen dat ik werkte in dit deel en violet degene die ik ben bezig nu. Zo hebben we opnieuw groen in dit deel. Ik schaduw op groene kleur. De intensiteit van de pardaz in elk deel is anders. Het betekent dat de duisternis er in dit deel, we het niet omhoog hadden en deze verschillen volume in de schilderkunst maken. (Figuur 20)
In dit deel is onze pardaz lineair. Uw pardaz elegantie is afhankelijk van de tijd en geduld. Dus als je meer tijd nemen, wordt uw werk zeker eleganter. Vergeet niet als u de onder kleur met succes, uw pardaz zeker wordt meer elegant en mooi. Ik maak mijn kleur geleidelijk rijkelijk. U ziet enkele duisternis in de lijn van rock; Probeer niet te maken deze duisternis plotseling. (Figuur 21)
U moet gehoorzamen pardaz technieken hier. At voorrang gebruiken vaag pardaz en gradatie en ten slotte rijkelijk kleur. De tekening door haren-borstel lijnen in de rots moet hetzelfde zijn. Weer werk op de milieu regels van de rots. (Figuur 22)
Eerst we de lijn van pardaz. U kunt de functie van pardaz van de lijn zien. Het deel dat we willen werken moet in dezelfde richting met pardaz. Als u zorgvuldig in de richting van Pardazes die ik in dit werk uitvoeren kijkt, vindt u dat de zijkanten van de pardaz in de kant van rots zijn en volgen van de wijzigingen. (Figuur 23)
Als je goed onder kleur schilderen, je moet minder pardaz en kunt u dit snel doen. Ik milieu lijnen te tekenen. Zoals eerder gezegd, bij eerste gebruik vage lijnen, voegde ik een beetje donkerblauwe tot de bruin flauwte en rijkelijk kleur van de lijn te bepalen. (Figuur 24)
Sommige delen moeten meer nadruk, ik benadrukken meer. Het laatste gedeelte gedefinieerd dat de rots bijna klaar is. (Figuur 25)
Het betekent pardaz in dit deel is voltooid.
Voor meer informatie en toegang tot de instructievideo's van de miniatuur kunst, verwijzen naar onze website met meer dan vier uur video tutorials volledig gratis.
Vertrouwd maken met miniatuur schilderij kunst en te begrijpen gelieve een voorwoord van deze kunst verwijst naar Dit artikel.
Ook meer informatie over het ontwerpen en realiseren cloud en boom in miniatuur schilderij verwijzen wij u naar Dit artikel.
Als u wilt weten combinatie van aquarel en gouache in miniatuur schilderij gelieve te verwijzen naar Dit artikel.