Twee maanden geleden, ik heb 3D afgedrukt mijn eerste model/artefact voor mijn lopend project genaamd 'Materiaal speculatie: ISIS' als onderdeel van mijn Pier 9 artiest in residentie. Ik leerde al snel dat polijsten transparant/ontruim Vero objecten die veel details bevatten is moeilijker en ingewikkelder dan ik had gedacht.
Voordat ik inga op de volgende stappen over polijsten, ik dacht dat ik zou een korte beschrijving naast een link toevoegen aan mijn project en de conceptuele aspecten ervan:
"Materiële speculatie: ISIS" is een 3D modellering en 3D printen project gericht op de wederopbouw van geselecteerde artefacten (beelden uit de Romeinse periode stad Hatra) en Assyrische artefacten van Nineve die werden vernietigd door ISIS in 2015.
Het creëert een praktische en politieke mogelijkheidvoor artefact archivering, terwijl ook stelt 3D printing technologie als een hulpmiddel zowel voor weerstand en documentatie. Het leidt tot cyclische vettigheid; boeiende en vertegenwoordigen een gecomprimeerd door tijd, hars/kunststof, digitale proces en ruwe olie proces. Zij wil 3D printing gebruikt als een hulpmiddel en het proces voor het repareren van geschiedenis en geheugen. "Materiële speculatie: ISIS", verder gaat dan de metaforische gebaren en digitale en materiële vormen van de artefacten door inclusief een flash drive en een geheugenkaart in het "lichaam" voor elke 3D objecten afgedrukt. Zoals tijd Capsules, zal elk object worden verzegeld en bewaard voor toekomstige beschavingen. De informatie in deze flash disks omvat beelden, kaarten, PDF-bestanden en video's verzameld in de afgelopen maanden op de websites die werden vernietigd en artefacten.
MEER INFORMATIE HIER: