Stap 4: Uitspelen
Zodra een speler heeft bewogen al hun controleurs rond het bord en in hun huis-Raad, beginnen ze te "beer-off". Invloed-off is het verwijderen van checkers van het bord en uit het spel. De manier waarop spelers dit doen neemt een beetje van het denken te begrijpen de regels, maar als u eenmaal het begrijpt het volkomen logisch. Spelers kunnen een checker binnenhalen door een dobbelstenen waarde die overeenkomt met naar het nummer van de punt er op. Dus als een speler een 5 met een van hun dobbelstenen rolt, ze verwijderen kunnen (beer-off) een checker op de 5-punts. Als ze hadden een checker op koos hun 6-punts zij in plaats daarvan kunnen deze 5 punten naar hun 1-punt. Als er geen controleurs op de dobbelstenen van overeenkomstige puntaantal moeten zij een checker van het hoogste puntaantal die zij hebben een checker op, of verwijderen (beer-off) een checker vanaf het hoogste bezette punt verplaatst. Dus als ze een 6 met een van hun dobbelstenen rollen en er geen checker op de 6-punts is ze een checker op hun 5-punts moeten verwijderen, en als er geen ze er een checker op hun 4-punts, enzovoort moeten verwijderen. En dus, bijvoorbeeld, als een speler een 3 met een van de dobbelstenen rollen, maar geen controleurs op hun overeenkomstige 3-punt heeft, ze moeten bewegen een checker 3 punten van elke dammen gelegen op het hoogste punt van de genummerde. Als er geen controleurs op een hoger punt, moeten zij een checker uit het hoogste bezette punt verwijderen. Spelers moeten verplaatsen of verwijderen van dammen met behulp van de waarden van zowel volledige dobbelstenen, of als dat niet mogelijk is moeten ze verplaatsen of verwijderen van hun controleurs met behulp van het maximaal mogelijke aantal punt beweegt, volgens de bovenstaande regels.
Als een speler de controleur (s) zijn geraakt nadat ze zijn begonnen met lager-off, dan zij moeten zet het terug in het spel en rond het bord terug in hun thuis boord voordat meer van hun checkers kan worden gedragen-off. Zodra een speler heeft verwijderd (gedragen-uit) al hun controleurs uit hun huis-Raad, zij hebben het spel gewonnen.
(Fig. 6 witte rolt een 5 en 6 en beren-off twee overeenkomstige checkers.Fig. 7: volgende, wit rolt een 3 en 5 en beren-off een checker die overeenkomt met de 3-punts en beweegt de checker op het hoogste punt, 5 punten.)