Stap 2: Een fout begaan
In negen bal zijn er meerdere manieren om een overtreding begaan. Gezien het feit dat er slechts negen ballen op de tafel op een bepaald moment, is het van cruciaal belang om te voorkomen dat deze zo goed als u kunt scenario 's
De eerste, en klassieke, fout is de kras. Dit gebeurt wanneer de cue bal is gepot. In de meeste Biljart spellen zal de kras een fout veroorzaken, dus het is best niet te zinken de cue bal indien mogelijk.
De tweede fout is de tabel kras. Er zijn twee manieren om een tabel kras, begaan door niet het raken van de laagst genummerde bal eerste of niet helemaal het raken van de laagst genummerde bal. Één van beide manier maakt een fout, dus het strategisch belang wordt geacht voor het uitlijnen van foto's dus dat als je je tegenstander mist heeft een moeilijke tijd raken van de juiste bal.
De laatste twee fouten zijn zeldzaam maar nog steeds mogelijk is, wordt de geen spoor en anderzijds de uit-van-table fout. Als neen bal is gepot, om te zorgen voor eerlijke gameplay moet ten minste één bal (met inbegrip van de witte bal) raken een spoor, of de bank, op de tafel. Niet doen resulteert in een geen vieze spoor. Een off-the-table-fout treedt op als de cue bal fysiek de tafel, meestal te wijten aan een slechte jump shot verlaat.
Met deze fouten in gedachten, laten we overgaan op hoe ze te behandelen.