Stap 4: De lange wandeling
2. Zodra u u zal merken dat deze kamer een gigantische donkere zaal manier inschakelen van de lichten en maken in een gigantische lichte hal manier. Nu dat het licht, lopen aan de rechterzijde een paar schermen zodra u ziet een scherm met enkele spikes op de muur betekent dat je op de juiste plek te halen van het "glas" nu druk op de knop op de muur om te openen de spikes, en nu lopen in de kamer buiten de spikes.
3. je zal naar beneden een manieren tot je er een kleine kelder is een leaver en een knop-druk de knop dan trek de leaver. zal er een beetje animatie op de muur van de grot "bill" om zijn hoofd van geblazen door een kanon met u later in deze handleiding moet.
4. nu dat je de knop stap op de lift en klik op de bovenstaande hole geduwd.
5. ok ga nu terug naar de lichtschakelaar aan het begin van het scherm en zwenking op vandoor.
6. Ga terug naar de puntige muur en terug afdalen naar de kelder.
7. oooooooooo groen glowy licht maar whats het punt in de verlichting... er voor de positionering van de canon dus rechts het naar beneden.
Opmerking die u hoeft te worden een kunstenaar tot het opstellen van deze
8. nu dat je hen opgeschreven omhoog de lift gaan.
9. nu lopen naar de juiste bijna 40 schermen!!! BTW ik haat dit deel als u type "fastforward" vervolgens treffer steken u zal horen een litle geluidseffect en vervolgens u ongeveer 4 x de snelheid zal lopen.
10. dan terug komen
één keer lees ik de muren is een vrij creatieve verhaal als je fictie die u zou willen reed hetâ €¦ het verklaart enkele van het spel een beetje te.