Stap 1: Deel 2 - kleuren & ondergrond verstrooiing
De volgende video betreft niet zo veel schilderen het oor maar iets dat vaak gebeuren meestal met oren (en af en toe vingers), en dat is wanneer je een licht schijnt door de huid en je ondergrond verstrooiing. Hier zijn de links naar de volledige resolutiebeelden (
,
) alleen in geval. Patreons krijgt toegang tot de PSD.
De twee oren gebruikt ter referentie waar:
"Betekenen me" door Pierre Vignaue onder een CC-BY-2.0 licentie gebruikt / bijgesneden
"Travis Pawlewski onder een CC-BY-2.0 licentie gebruikt / bijgesneden
De 3D hoofd scan die ik gebruikte was: "Oneindige, 3D Scan hoofd" door Lee Perry-Smith gebruikt onder een CC-BY 3.0 licentie / gesmolten onder verschillende lichtomstandigheden (Klik op de link er en scroll naar beneden om te downloaden).
U kunt het downloaden van mijn kant en klare C4D scène hier. In de toekomst zijn dit de soorten van dingen die als ik zwaar bewerkt of me maakte tijdelijk patreon exclusieve zullen. Ik blender ook waarschijnlijk zult gebruiken, maar ik ben momenteel nog steeds moeite mee. Het niet mooi spelen met mijn grafische kaart en mijn eigen toetscombinaties instellen is veel moeilijker dan ik dacht. Ik moet ook nog steeds te leren hoe te importeren/exporteren van modellen tussen programma's goed. Non-C4D gebruikers, Maxon biedt een onbeperkte demo (45 dagen met saving) die ten minste u bestanden openen kunt als u wilt nog steeds spelen met hen.
Ook kun je naar Virtueel verlichting Studio zoals ik al zei in de video. U kunt meerdere verschillende gekleurde lichten toevoegen aan dat dezelfde hoofd (en anderen) en hun posities verplaatsen. Het enige wat niet mogelijk is de huidtextuur veranderen, zoals ik deed, maar de site nog steeds ongelooflijk nuttig kan zijn. Als u zou willen opnieuw de scène uit nul of meer begrijpen over wat ik deed, er is deze videoen ik heb toegevoegd de exacte details van wat ik deed in de derde stap.
Als u geïnteresseerd bent in het leren van meer over ondergrond verstrooiing kwam ik Dit bericht op terwijl het onderzoeken van het onderwerp. Traditionele kunstenaars kunnen vooral nuttig vinden het met name.
Als je mijn instructables/blog en willen ondersteunen mij sortie uiterlijk mijn Patreon en/of delen van dit instructable/bericht.