Stap 2: Voorbereiden afbeelding activa in Adobe Photoshop
Voorbereiding van de Baymax Render:
- Eerst inspiratie uit een afbeelding zoals de eerste. Ik zag dat er een afbeelding van Hiro binnen Baymax. Ik dacht dat het zou gaaf zijn om te beschikken over een image van Baymax binnen één van zichzelf; echter vertalen kleuren niet naar via een laser cutter heel goed. Dus, ik realiseerde me dat ik moest maken van de hele afbeelding alleen terug of wit. Geen angst, halftoonraster is hier!
- Ik begon door het vinden van een render van Baymax zonder zijn harnas. De beste die ik vinden kon (snel) behoorde met veel lawaai rond de randen, evenals de voeten afgesneden. Ik wilde dat een heleboel opruimen om het beeld mooi om mee te werken, ook al was het niet expliciet nodig zijn voor het uiteindelijke resultaat. Ik opende de afbeelding in Adobe Photoshop. In de geest van bewerken zonder kwaliteitsverlies, in plaats van met behulp van een Gummetje besloot ik met een masker te verbergen van het lawaai. Dit kan worden gedaan met het maskerende gereedschap, gemarkeerd in de derde afbeelding hierboven.
- Wanneer maskeren, zwarte zullen dingen die niet zichtbaar zijn, en witte zullen volledig zichtbaar; grijstinten tussen zal de schaal van de dekking. Hiervoor, zullen we alleen nodig de zwart-wit. Kunt u het penseel naar borstel op zwart of het gereedschap Gummetje met zwart in de achtergrond voor het zelfde doel. Ik gebruikte een harde (100% hardheid) gum op een vrij grote omvang te krijgen van de bulk van het materiaal, en ging toen nauw samen met een kleinere gom weggommen. Om ervoor te zorgen dat u het verwijderen van alles wat nodig is, adviseer ik een volledig rode laag (of andere hoog contrast kleur) plaatsen direct onder de laag die u wilt maskeren. Dit kunt u zien waar u nog steeds ongewenste overblijft op de zijkanten.
- U zult opmerken ook dat in de render hierboven, Baymax in zijn voeten ontbreekt. Nogmaals, hoewel dit niet expliciet nodig zijn voor het uiteindelijke ontwerp was, wilde ik houd mijn opties open. Dus, ik vond een ander beeld waar hij had voeten (in de dezelfde pose). Ik vervolgens het pengereedschap gebruikt voor het genereren van een selectie rond de benen (het negeren van de rest van het lichaam). U vindt een handleiding over het gebruik van het pengereedschap hier, of een video hier. De kern hiervan is dat u zult het plaatsen van een reeks knooppunten, en elk knooppunt heeft regels coming off van het. Tussen alle knooppunten zal er een spline gegenereerd, die zal worden raaklijn aan de lijn die komt door de knooppunten op elk van de punten. U kunt de kromming van de spline met de afstand tussen de knooppunten, de lengte van de lijnen, en hun geaardheid. Bovendien, als u op ALT en een van de lijnen verplaatst, kunt u scherpe bochten, genereren als nodig is voor de ruimte tussen de benen.
- Nadat u een pad rond de benen hebt gegenereerd, moet u naar het tabblad werk paden (zie afbeelding), klik met de rechtermuisknop op het pad dat u zojuist hebt gegenereerd, en een selectie maken in dat pad. U kunt de instellingen op hun standaardwaarden. Klik op de laag met de benen, en terwijl ze zijn geselecteerd, drukt u op CTRL + J te dupliceren van de selectie van de benen. Uw Baymax render en zijn benen zo rangschikken dat ze één volledig in silhouet vormen. U kunt de muis te bewegen (druk op 'v' om deze te openen).
- Nu dat we een complete hebben, gesmolten Baymax silhouet, en je hebt geleerd hoe te maskeren en gebruik het pengereedschap, heb ik een betere weergave die ik online gevonden na wat meer zoeken, als het vierde beeld geüpload. Bron
. Het is een beetje klein, maar het krijgt de klus te klaren. - Anyways, nu dat Baymax is gesmolten, en er is geen achtergrond (de kolom verbergen door te klikken op het oog in het tabblad Lagen) Ik heb het document opgeslagen als een PNG-bestand (zodat er transparantie). Vervolgens ik opende een nieuw document in Adobe Photoshop en gevonden dat wanneer er een witte achtergrond achter Baymax, een paar van zijn randen moeilijk worden te onderscheiden van de witte achtergrond. Er is in het bijzonder, zijn hoofd en rechter schouder. Om dit te verhelpen, ik gedupliceerd Baymax, hem omgedraaid (zodat zijn linker schouder was over zijn rechterschouder) met behulp van het Edit -> Transform -> horizontaal spiegelen commando. Ik solliciteerde dan een masker, zodat alles wat we hadden verlaten was van zijn schouder, en gedraaid en geschaald met behulp van het Verplaatsgereedschap zodat er een continue schouder, dat gemakkelijk was was te onderscheiden van een witte achtergrond. U kunt dit zien in de derde afbeelding.
- Sla nu, uw masterpiece(s)!
Voorbereiding van de Baymax Armor:
- Voor de armor, ik heb geluk gehad en kon vinden een gesmolten versie van Baymax in de houding die ik wilde. Ik heb toegevoegd dat als de vijfde afbeelding hierboven. Bron
. Alles wat we zult willen doen is in dit geval maken een silhouet van Baymax, dit u doen kunt door de render importeren in Adobe Photoshop, het maken van een volledig zwarte laag boven de laag Baymax armor en drukt u op CTRL + ALT + G wanneer uw zwarte laag is geselecteerd. Dit maakt de zwarte laag de laag eronder gebruiken als een knipmasker; met andere woorden, ziet je alleen zwarte waar de laag onder is gedefinieerd, dat is precies wat we willen. Zodra dat wordt gedaan, sparen het silhouet. Ik heb het silhouet en de PSD ook toegevoegd. - U kunt ook een silhouet van Baymax zonder zijn wapenrusting, die u met dezelfde procedure als hierboven maken kunt. Echter vind ik niet dat ik er een nodig.
Geweldig! Nu dat we onze activa in Adobe Photoshop hebt voorbereid, komen we bij het verplaatsen naar de vectorization van alles!