Stap 6: Inkscaping! (weer)
Oke, was dus daar een beetje meer inkscaping in onze toekomst. Misschien een veel meer.
Disclaimer: We zullen werken met veel punten in dit proces. Sommige van de activiteiten zal lang duren (omhoog van 15 minuten op mijn overclocked machine). Inkscape verschijnt niet reageren. Alstublieft niet worden gealarmeerd. Gaat u zelf een lekker kopje koffie, pak een biertje of gewoon een pauze voor een paar minuten. Er is nog een manieren om te gaan.
Baymax voorbereiden:
- Maak een nieuw document in Inkscape.
- Ga in de documenteigenschappen (CTRL + SHIFT + D) en verander de breedte en hoogte te zijn van de grootte van het laatste stukje. Ik wilde mijn 3' breed x 2' tall, die dezelfde hoogte-breedteverhouding is zoveel affiches. Dus deed ik.
- U zult nu wilt importeren van de PDF die het resultaat van de rasterbation uit de vorige stap was. Als het gebeurt, geeft de Rasterbator ons alles als mooi vectoren in de PDF, zodat we de moeite besparen van het traceren van alles! De standaardinstellingen voor de invoer zijn prima. Je ziet al operaties beginnen te lang duren.
- Nadat u de Baymax gestippelde versie hebt geïmporteerd, we gonna een leuke achtergrond toevoegen aan het beeld, opnieuw met een rechthoek op een laag onder. Hierdoor wordt het hele ding mooier om te kijken, en dienen als een contrast tussen de witte die wij willen, en een residuele wit die rondzweven kan worden. Ik heb toegevoegd in de derde afbeelding.
- We gaan nu proberen te verminderen van het aantal stippen in de afbeelding, evenals het schoonmaken van de geïmporteerde PDF. Jammer genoeg, het PDF-bestand gegenereerd door de Rasterbator niet perfect voor onze behoeften, en wordt geleverd met een paar overtollige features. Gelukkig, deze zijn gemakkelijk te verwijderen, en omdat de volledige PDF in een groep is, is het gemakkelijk om het te doen zeer snel. Klik met de rechtermuisknop op het PDF-bestand en voer de groep (zoals voorheen).
- In het bijzonder de Rasterbator toegevoegd een effen witte achtergrond aan dit beeld, evenals de zeer kleine marges rond de randen. Ik ben niet zeker als dit gebeurt er met alle Rasterbations of slechts degenen die ik deed, maar het is triviaal om toch te verwijderen. Gewoon Klik op hen met het gereedschap selecteren, en druk op delete om te verwijderen. Als u vele dots rond uw beeld (als een functie hebben van een niet-nulzijnde minimum voor de opvulling instellen) en te klikken op deze items niet in staat zijn, kan dan je het gunstig voor hen eerst te verwijderen. U kunt dit ook doen door grote gebieden van hen te selecteren, en gewoon te verwijderen. U kunt inzoomen om meer granulaire controle te krijgen. Hoewel het niet kritisch dat alle overtollige punten zijn verwijderd, moet u verwijderen van de witte gebieden waarover ik het had. Zie de afbeeldingen voor mijn versie met de achtergrond en sommige punten verwijderd ziet.
- Nu, ga terug naar de bovenliggende (rechts klik -> Ga naar bovenliggende), klik met de rechtermuisknop op de PDF-groep en groep opheffen. Dit zal ook een tijdje duren.
- We gaan nu alles van de stippen, en vervolgens Unie ze allemaal selecteren. U kunt beide pers CTRL + +, of ga naar de pad -> Unie. Deze bewerking duurt al een tijdje, dus wees geduldig. Inkscape is voor het berekenen van veel van de snijpunten. Er is zoiets als 10.000 punten waarmee we werkt. Tijdens het schrijven van dit Instructable, merkte ik een tijd van meer dan 20 minuten.
- Nu, we gonna Maak een nieuwe laag, en importeer vervolgens het SVG met Baymax binnen Baymax w / Armor silhouet. Vervolgens Verplaats en schaal de groep nodig zodat zij de Baymax stippen zo goed als u bestrijkt kunt. Ik heb niet geweest kundig voor vondst een betere methode dan het simpelweg eyeballing het, maar met genoeg gezoem en verlaagde dekking het werkt vrij goed (zie afbeelding).
- We gaan nu onze Baymax silhouet laag, evenals de laag met de puntjes dupliceren. Dit doen door rechts te klikken op de naam van de laag en klik vervolgens op dubbele huidige laag. Dit geeft ons een back-up, en laten toe om de oorspronkelijke laag wanneer het wordt verbruikt bij operaties. Wilt u de duplicaten verbergen weg, dus gewoon hun zichtbaarheid uitschakelen.
- We gaan nu het "uitknipmasker" die we met onze silhouet creëren voor te bereiden. De andere laag met de Baymax puntjes, zodat alles wat we zien is nu de Baymax silhouet laag, en de achtergrond verbergen. We gaan nu Klik met de rechtermuisknop en de groepering opheffen van het silhouet. Houd rechts te klikken en het opheffen van zowel de silhouet en Baymax zelf tot kunt u afzonderlijke paden (dat wil zeggen, u kan niet opheffen om het even welk verder). Hierdoor kunnen we vector bewerkingen op hen uit te voeren.
- We gaan nu om alle van de witte onderdelen van de Baymax (dat wil zeggen alles behalve de ogen), en de Unie te selecteren (CTRL + +, of pad -> Unie) ze samen. Selecteer vervolgens het silhouet en de witte Baymax stukken en doen van een verschil (CTRL + -, of pad -> verschil).
- Nu, met uw Baymax silhouet van laag geselecteerd, klik met de rechtermuisknop op de Baymax silhouet (niet de ogen) en druk op verplaatsen naar laag. Verplaatsen naar de laag met uw Baymax puntjes, die ik heb genoemd Baymax.
- Unhide de laag met de Baymax stippen (dat wil zeggen, degene die we net verhuisd het silhouet naar). We nu Selecteer de silhouet en de puntjes, en doen een snijpunt op hen (CTRL + *, of pad -> doorsnede).
- Ga terug naar de laag met de ogen (waar we nam het silhouet van), en selecteer alle de oog stukken (SHIFT + klik), en de Unie ze allemaal. Vervolgens verplaatst het pad op naar de laag met de stippen, en de Unie die samen.
- Sla uw werk!
Voorbereiding van het logo:
- We gaan nu de film logo toevoegen aan de andere kant van het stuk. Ik vond een PNG-bestand van het logo
, en het ook bevestigd als een van de afbeeldingen. - Herhaal hetzelfde proces als alvorens te traceren het logo. Kortom, openstellen van de tracering-menu, de standaardservice-instellingen gebruiken, en de afbeelding verwijderen.
- Kies nu de vector die net werd opgespoord, en de opvulling via het menu van de vulling en lijn opstijgen. Bovendien dikker de lijn een beetje (verhoging van de pixelgrootte).
Alles bewegen samen:
- We zijn er bijna! We moeten nu om gewoon naar de vectoren rond hun definitieve standpunten. Wij kunnen klik op elk van de vectoren en positioneren met absolute coördinaten. Wilt u een beetje van een rand om het stuk te houden, zodat u koppelen kunt LEDs en het hout inlijsten, dus ik ging met een 2" marge rond de randen. Ik de hoogte-breedteverhouding voor de vectoren vergrendeld, en vervolgens de waarden dienovereenkomstig aangepast. Baymax trachten opwaarts zijnde een hoogte van 20.00", x, y van (2.00", 2.00").
- Ik verhuisde het logo als een hoogte van 12", y van 4", en x van 36-4 - (wat de breedte van het logo was, op een hoogte van 12").
- Sla uw werk!