Stap 9: Tips sectie
Tip 1: Demonische entiteiten:Tekenen van een demonische rondspoken:
Zwavelzuur geur
Donkere massa 's
Grommen
Zeer krachtige energie
Slecht gevoel
Stoten die In drieën komen
Krassen in drieën
Als u om het even welk van deze symptomen het zeer waarschijnlijk dat je onschuldig liep in een demonische rondspoken, nu erkennen is omdat je onschuldig liep in ze zullen je niet volgen, verlaten en nooit meer terugkeren. Als je niet en kiezen voor een verblijf zal ze je thuis volgen en pijn doen.
Tip 2: Niet Tresspass:
Als u niet gemachtigd bent, tijd om te bellen het uit, is het beter om te blijven thuis dan er een run met de politie (of politie).
Tip 3: Niet alleen ga:
U gonna be erg bang en jezelf in gevaar brengen. Als je gewond, die u zullen helpen? Sommige vrienden vinden en jagen met hen.
Tip 4: Angst Is gevaar:
Geesten kunnen pijn doen, maar niet op een kwaadaardige manier, als u bang of voel je negatieve langzaam lopen, je meer kwaad kan veroorzaken aan jezelf en anderen voert u rond het schreeuwen.
Tip 5: De levend zijn gevaarlijker dan de dood:
Als de Haunted House in een ruige deel van de wijk is, dan heb je meer kans op schade door het leven dan de dood. Vergeet dat niet.
Tip 6: Oude Man Marley Is opgebouwd:
Ik maakte hem, als je oude, live in een spookhuis en heten Marley het is puur toevallig.