Stap 8: Projectsamenvatting
Deze sectie bevat de algemene vooruitgang van de console, welke fase het zich, huidige glitches, alle modellen en schema's, softwaredownloads bevindt (BIOS, FPGA bestanden, OS, DSP / SB HEX bestand, en broncode), bill van materialen, PCB ontwerpen, links van het gegevensblad en alles dat dit ding was gestoken.
Vooruitgang
Deze console is slechts ongeveer 5% afgewerkt. Het zal niet gebeuren voor een lange tijd. Dit is vanwege het ongemak dat ik alleen een minderjarige. Ik heb de school, familie en ontoereikende middelen (die wordt vastgesteld relatief snel, als ik een baan krijgen). En ondanks dat feit, in feite weet ik wat ik doe. Ik heb de benodigde kennis, zoals CPU functionaliteit, goede PCB routering, programmering, enz. Anyway, dit project is nog in de vroege planningsfase.
Materiaallijst
Dit is een lijst van de onderdelen die ik er zeker gonna gebruikt ben, samen met de prijs van mijn leveranciers (Digikey, Newark Element 14 en zelden EBay. Als geen van hen het deel hebben, ik zal dit opnemen de leverancier dat doet)
- Pentium III CPU model KP80526GY800256 - $8,45 gerenoveerd op Impact Computers
60QC04 macht diode - kan niet schijnen om een leverancier te vinden, die ik heb was geborgen. Iets dergelijks zou moeten werken
Mini zelfklevende heatsink voor boven diode - hangt af van specifieke heatsink
4 x AS4C32M16D1A DDR RAM - $16.68 op Digikey
S29GL01GP12TFI010 flash-geheugen - $19.23 op Digikey
MAX1632 spanningsregelaar - $24.91 op Digikey
MAX1711 CPU spanningsregelaar - 4,95 dollar op Ebay
De generator van de klok van CB3LV-3I - 100M 0000 - $2.83 op Digikey
XCF32PVOG48C FPGA flash-geheugen - $26,25 op Digikey
XC7A200T FPGA voor de GPU/NB - $251.25 op Digikey
Niet de goedkoopste project in de wereld, en als u bouwen dit ding gewoon om te spelen wilt, je bent beter af zijn het kopen van een Xbox of GameCube, ofwel van die minder dan de FPGA voor de GPU alleen kost. Het belangrijkste doel van dit project is om te leren over de computerarchitectuur van de.
Datasheets
Deze sectie zal worden gevuld als ik heb een stabiel ontwerp gaan. Zet ze hier gewoon om te laten weten van het toekomstige bestaan.
Glitches
Dit is een lijst van alle glitches momenteel in het systeem. De glitch-naam zal omvatten (zeer kunt krijgen... interessant), it's beschrijving en oorsprong, en als het wordt opgelost. Deze lijst zal ook beschrijven potentiële glitches dat ik denk dat ik kan tegenkomen.
- Geluid van verkrachting (vertelde u ^): DSP speelt vervelend vuilnis in plaats van geluiden. Momenteel bestaat in de emulator, niet zeker of het is de codering of decodering. Ik zal sommige vormen van de Golf gaat het uitzoeken.
- Stripper Glitch: Is dit een glitch die ik denk kan worden weergegeven dat wanneer ik beginnen met het coderen van de kleding en de haren simulatie in de physics engine. Wat ik voorspel dat is die de doek object clips in het stevige lichaam, veroorzaakt een niet onmogelijk staat, en uiteindelijk maken het doek object freak uit. Als it spazzes uit genoeg, het karakter, dus gezien de glitch titel kunnen wegvliegen. Hopelijk gebeurt dit niet.
Verwachtingen
Ik verwacht dat dit ding enigszins fatsoenlijk om spelen te spelen wanneer het klaar, en ik wil de DSP om op zijn minst fatsoenlijk klinkende audio uitgang te kunnen. Als mijn console kunt leven maken het hieronder beeld moeiteloos, met haar en kleding simulatie opgenomen, dan is dat een goede zaak.
Dit project is een grote, en ik moet alle steun die ik kan krijgen. Ieder steun voor positiebepaling geen glitches, onderdeel suggesties, feedback, of gewoon positieve aanmoediging wordt zeer gewaardeerd. Hopelijk zal ik dit ding spelen tegen het einde van volgend jaar hebben. Maar in de tussentijd, houd een oogje op elke andere instructables die ik zal maken. Gelukkig maken! (En wie besluit om te bouwen dit ding met me is super geweldig)