Stap 38: Projectie Mapping Graphics uitlijning
Na het krijgen van alles geïnstalleerd en aangedreven voor het eerst (echt spannend!). Het is tijd om de projectie afbeeldingen uitlijnen.
Aangezien ik kreeg de software werken, had ik een toetsenbord en muis aangesloten en lukraak opknoping van een powered USB-hub. Ik gebruik een muis te tweak de hoekpunten als ik nog een goede manier om te precies Sleep hoekpunten rond met een touch-screen interface niet bedacht. Gelukkig is dit een eenmalige stap omdat de projector en het object worden vergrendeld.
Handmatige Vertex-Mapping time-lapse
Ik moest doen een paar wijzigingen aan de code zoals mij watertje getting ingesteld. Het was zo cool om te zien de linux terminal trapsgewijze de compiler uitgang over het oppervlak van de bergen, gevolgd door heldere, hoge-framerate OpenGL grafische kaarten.
Een walkthrough van de setup op de Pier van Studio9.
Met een LCD-projector echt zorgt voor een enorme kwaliteitsverschil als filmen, zelfs bij het fotograferen met de camera van mijn iPod. Geen "banding".