Ik gebruikte een 22 inch base drum en 21 inch 2000 watt Pyle Pro spreker kegel. Het idee is dat zowel de Pyle spreker en de base drum zijn ontworpen om geluid in de lagere hoorbare frequenties produceren. Dus was mijn idee om te bouwen van een basis kanon binnenkant van de trommel die resoneert en versterken van de trommel hoofd en spreker kegel.
Mijn doel was om een harmonische resonantie tussen de 21 inch speaker en het hoofd van de trommel 22 inch door ze te plaatsen op een strategische afstand van elkaar en door samen te werken met een ontzagwekkende Pyle Pro versterker van 1000 amp.
Het amp 1000W beweerde te hebben een frequentiebereik van 20Hz - 20kHz en de sprekers beweren 22Hz resonantie met een frequentie reactie van 22Hz ~ 4kHz. Volgens sommige 22 inch base drum tuning gidsen kan, de slagman lug frequentie zo laag als 55 Hz maar de resonante (na lug) frequentie van het hoofd van de trommel varieert. Bij het opnemen van apparatuur zoals de condensor Avenson STO-2 wordt gebruikt (capable van het oppakken van lagere frequenties) de Kick-Port naar verluidt produceert een lage-piek onder 20Hz.
Ik vermoedde dat het zou kunnen bereiken sub 20Hz als ingegeven door een complexe harmonische staande golf.
Ik stuur een ~ 20Hz naar de spreker en krijg ~ 21-22Hz tot bounce off van de 22 inch base drum binnenkamer, dat zorgt ervoor dat een complexe harmonische resonantie en stoot hij een sterke infrasonic staande golf ergens in en de rest van het basis kanon (in combinatie met de hoofden van de trommel en de trommel kamer).
Mijn hypothese is dat deze methode beter dan de standaard sub-woofer box model werkt omdat er iets van een kruising tussen deze experimentele basis kanonnen (https://www.youtube.com/watch?v=A8NNH2dqpfU – check deze hilarische video) en een resonantieholte.
Ik dacht over het proberen van de zogenaamde basis kanon idee, maar ik bij het werken met mijn hybride trommel concept was ik heel tevreden.
Ik zou moeten hebben meer nieuws binnenkort – ik denk simulatie van de aardbeving in het lab – haha.