Stap 7: Spelmodi en regels
Knal betrokkenheid regel voor regel/Minimum - reflex schieten nog steeds kan gebeuren.
- Voor lage fps geweren (300-), wanneer binnen 3 voet je moet schreeuwen bang doden plaats schieten.
- Voor Mid FPS volgen geweren (300-350) wanneer binnen 10 voeten hetzelfde.
- Voor hoge FPS en sluipschutters (350 +), 25 voeten geen shoot-zone.
Hit
- Schreeuwen hit en anderzijds lagere wapen om aan te geven dat je bent dood te verhogen
- Met respawn, tellen tot 10, dan u lopen kan om respawn of worden geheeld door de dokter.
Geen blind bakken - u moet in overeenstemming met uw bezienswaardigheden om te schieten.
Geen fysiek geweld zoals verstikking, stansen, enz.
Geen schieten door middel van kleine gaten of scheuren die je pistool, zoals ruimte tussen vloer niet past. De vijand kan schieten door middel van een afstand, maar u kan niet schieten uit tegen het.
Gamemodes - u bepaalt respawn/medic, en punten/duur.
CTF - een object of de vlag is geplaatst in elke basis, teams gelijkmatig verdeeld.
KOTH - Everyman voor zichzelf, een speler in een verhoogde positie of "heuvel". De anderen moeten doden de "koning" en de "heuvel" nemen.
Oorlog - (land)-vs (rebellen) - twee basen zijn ingesteld, twee teams gemaakt. Elk team moet proberen te vangen/houden de vijand basis voor 10 minuten, vastleggen van de vijandelijke basis voordat de hunne is gevangen.
Hunger Games - heb ik zelfs nodig om uit te leggen?
Zombies - 2 Zombies, de rest mensen. Mensen krijgen wapens, zombies niet. Als een zombie codes een mens, wordt de mens een zombie. Zombies zijn oneindige respawns. De mensen 10 minuten hebt om te zoeken naar de remedie (een willekeurig object)