Stap 2: Controle van de servo's met Arduino
Terwijl de vinger starter een grote test biedt zal platform, als u als me u bent vervelen met slechts één vinger en meer willen. Op dat moment moet u de .stl bestanden ophalen voor de hand, pols en onderarm van http://www.inmoov.fr/download/ en volg de tutorials op http://www.inmoov.fr/assembly-help/ om verder te gaan met het project.
Ik niet de eigenaar van een 3D-printer, dus ik gebruik maken van een combinatie van 3dhubs, de plaatselijke bibliotheek en de lokale afkomstig moest om alle onderdelen afgedrukt. De onderarm onderdelen duurde een tijdje te krijgen gedrukt, dus zodra ik had de hand en de pols afgedrukt maakte ik een houten platform voor de servo's om te beginnen animeren van de hand. Hier ziet u de schets van de Servo-Test uitgevoerd op de houten vlonder in de eerste video, op deze stap.
Een notitie op Capacitieve touch. Ik dacht dat InMoov de hand interface met mijn Android tablet zou net zo makkelijk als het lijmen stylus tips om de vingers, maar het blijkt dat er is meer bij kijken dan dat.. Om het activeren van de aanraking moet scherm de stylus worden aangesloten op een menselijke hand of iets anders dat heeft genoeg capaciteit om na te bootsen van een menselijke touch. Ik vond aluminium folie gewikkeld rond de vingers, verbonden met 3' lengte van de koperdraad met sommige geleidend schuim, te verzachten van de impact op het scherm, werkte goed.
Met een eenvoudige schets van de Arduino kon ik tijd de vinger bewegingen te spelen een beetje tune.
VIDEO afspelen trouwen was een beetje lam
Voor de Denver Mini maken Fair zet ik mijn InMoov Arm met een Arduino en HC-04 Ultra Sonic sensor te spelen Rock Paper Scissors met toeschouwers. Als de sensor de spelers hand in het speelveld detecteert het initieert drie wendingen van de pols, dan kiest willekeurig een nummer 1-3. 1 = steen, 2 = papier, 3 = schaar.