Stap 6: Afwerking van.
Met het grootste deel van het lichaam van de quiz voltooid, we moeten uitzoeken de laatste vraag, en het is vier reacties. Voeg de antwoorden die u zal spreken de invoervelden "Phrase" als normaal, maar wij gaan de volgende scripts gebruiken...
Voor de foute antwoorden...
Sleep(500)
ControlCommand ("Spraakherkenning", PauseOn)
Sleep(1000)
saywait ("negatief, meester. Helaas, dat was niet juist.")
exec ("C:\Users\steve_000\Pictures\Dr die quiz\q15e.png")
saywait ("het juiste antwoord is, de derde arts. Tijdens de derde Doctor's tijd, de Cyber-mannen nooit geprobeerd om binnenvallen Aarde.")
Sleep(1000)
$attributes = "/ f im dllhost.exe" Exec ("taskkill", $attributes)
saywait ("Gefeliciteerd. Dat is het einde van de klassieke arts die quiz. Dat was een echt goede inspanning. Er waren enkele lastige vragen, maar u heeft er goed. Ik hoop dat je genoten hebt van het afspelen.")
Sleep(1500)
$attributes = "/ f im dllhost.exe" Exec ("taskkill", $attributes)
Sleep(100)
ControlCommand ("Spraakherkenning", PauseOff)
En voor het juiste antwoord...
Sleep(500)
ControlCommand ("Spraakherkenning", PauseOn)
Sleep(1000)
exec ("C:\Users\steve_000\Pictures\Dr die quiz\q15e.png")
saywait ("Affirmative, meester. Dat is juist. Tijdens de derde Doctor's tijd de Cyber mannen nooit geprobeerd om binnenvallen Aarde.")
Sleep(1000)
$attributes = "/ f im dllhost.exe" Exec ("taskkill", $attributes)
saywait ("Gefeliciteerd. Dat is het einde van de klassieke arts die quiz. Dat was een echt goede inspanning. Er waren enkele lastige vragen, maar u heeft er goed. Ik hoop dat je genoten hebt van het afspelen.")
Sleep(1500)
$attributes = "/ f im dllhost.exe" Exec ("taskkill", $attributes)
Sleep(100)
ControlCommand ("Spraakherkenning", PauseOff)
Zoals er geen meer vragen voor de computer of de robot om te vragen zijn, het zal af te tekenen met de "Gefeliciteerd. Dat is het einde van de klassieke arts die quiz." zin. Nu, u kunt heel gelukkig klikt u op 'Opslaan' op de toespraak erkenning Configuratiescherm en klikt u op 'Opslaan' in het lintmenu te slaan alle instellingen... want we zijn klaar. Alles wat nog gedaan moet worden, is het uit te proberen.
Dus is hier een kort overzicht van hoe de quiz is samengesteld...
- Open Kladblok op uw computer, en schrijf uw vragen en meerkeuze antwoorden.
- Krijg al uw foto's beschikbaar voor uw spelprogramma samen en zet ze in een nieuw bestand.
- Wijzig de naam van uw foto's zodat ze in een soort van volgorde van de vragen worden gesteld.
- Download en installeer EZ-Builder voor PC-software, en open een nieuw project.
- Een besturingselement "Spraakherkenning" en een "Toespraak synthese instellingen" besturingselement toevoegen.
- Wijzig de instellingen op het "Speech Synthesis" -besturingselement als u wilt gebruiken de gewenste stem die is opgeslagen op uw computer.
- Klik op het pictogram van de kleine versnelling op de controle van de "Spraakherkenning" om de configuratiemenu te openen.
- Klik op de "Phrase" tekst invoervakken en alles verwijderen, zodat u een leeg besturingselement hebt.
- Doe hetzelfde op de tekstvakken input "Command" . Moet u wellicht te klikken op het kleine potloodpictogram om de velden volledig te verwijderen.
- Schrijf in het "inschakelen" tekst invoer vak Phrase , in de zin die u wenst te zeggen om de aandacht van uw computers te krijgen (VN-pauzes de spraakherkenning controle)
- "Inschakelen Cmd" invoer in het tekstvak, schrijf in wat je wil zeggen van de computer.
- Schrijven op de tweede regel van de hoofdtekst van het configuratiemenu "spraakherkenning" onder de rubriek "Phrase" , "laat de arts die quiz spelen" in het tekstvak invoer "Phrase" (hoofdletters en leestekens zijn niet noodzakelijk).
- Klik op de "Command" input tekstvak, aan de rechterkant van het eerste antwoord op de eerste zin, dan klik op het potloodpictogram openstellen van de scripteditor en schrijven in het eerste script van de vraag (zie stap 3).
- Op de tweede regel van de hoofdtekst van de sectie "Phrase" , schrijven in het eerste mogelijke antwoord voor de eerste vraag.
- Klik op de "Command" input tekstvak, aan de rechterkant van het eerste antwoord op de eerste zin, dan klik op het potloodpictogram openstellen van de scripteditor en schrijven in het antwoord en de tweede vraag script (zie stap 3).
- Bij het schrijven van de scripts die bevat de computers reacties, vergeet niet om de EXEC("") codes omzetten in de juiste routes voor de foto's op uw computer opgeslagen.
- Kopieer en plak de computers reacties, zoals vragen en zeggen de mogelijke antwoorden van uw Kladblok-bestand dat u aan het begin van het project hebt geschreven.
- Verzekeren dat alle mogelijke antwoorden die je in de lijst "Phrase zeggen zou" omhoog correct met de antwoorden van de computers in de lijst "Bevel trouwen" .
- Wanneer alle "Phrase" en "Opdracht" items zijn voltooid, kunt u alle van het werk opslaan door te klikken op "Save" onderaan het configuratiemenu "spraakherkenning" , en weer op de bovenste menu lint van het huisscherm van project.
- Sluit uw microfoon in op uw computer... en beginnen te spelen.
In de laatste stap, zal ik delen sommige laatste gedachten en een korte video van een ander spel kunt u een gaan hebben op jezelf.
.