Ooit gewild uw dungeoneering ervaringen nemen naar het volgende niveau? Nou, ik heb, en voor mij was het bouwen van een interactieve dungeon board de weg te gaan.
Het idee voor dit project kwam te zijn toen ik moest bouwen iets met arduino voor een schoolproject. Ik was bezig met Dungeons and dragons spelen voor de eerste keer, en na het doen van veel onderzoek, dacht dat het spel veel meer interessante en interactieve kon worden gemaakt.
Sommige vormen van verbetering van de kerker die ik zag opgenomen: de Raad van bestuur met een beamer te projecteren, gebouw schaaleindwaarde omgevingen, en aanpasbare mini's. Maar ik wilde maken van het geheel een beetje meer gamey, en besloot om D & D en Arduino te combineren.
Dus ik kwam met het concept voor een interactieve dungeon board, maar dat is niet waar het begon.
Mijn initiële focus was de miniaturen. Minis zijn cool, iedereen weet dat, maar ik dacht dat er een heleboel mogelijkheden die was niet wordt aangeboord. Ik begon vóór kennen mijn beperkingen brainstormen over hoe ik zou gaan minis om interessanter te maken. Ik kwam met ideeën voor minis met NFC functies, dat uw D & D bespaart karakter van de gegevens, en weer te geven op een monitor voor eenvoudige berekening en dergelijke.
Na mijn verbreden ik dacht dat het zou leuk om te spelen met het bord. Zoals met muren die past tussen de groeven van de pleinen en de tegels die geactiveerd iets op contact. Op deze manier de dungeon master zou kunnen bepaalde tegels met een effect, zoals een val, schat of val-schat program. Na mijn eerste pitchte presenteren, kreeg ik enkele zeer nuttige feedback. Een heleboel technische praten over hoe om te beseffen mijn licht-up minis, die ik niet begreep was (mijn begrip van elektronica en natuurkunde is vrij beperkt), maar iemand attendeerde me dat het meest interessante deel over mijn idee was het deel waar de dungeon master tegels een geheime invloed hebben op de spelers konden program. Dit was iets wat die ik alleen gleed op het laatste moment, maar het intrigeerde me. Misschien had hij gelijk. Het was waarschijnlijk de meest interessante interactie van mijn concept, dus heb ik besloten om zich te concentreren op die.
Ik aangepast mijn toonhoogte en veranderde cursus, te ontwerpen en bouwen van een interactieve dungeon board.
Wat doet het? Nou,
- De Dungeon master kunt instellen een vierkant van 4 modi (kleuren)
- White - een normale plein die niets speciale
- Rood - een val die wordt geactiveerd wanneer u stap op het
- Oranje - een vierkant waarin een schatborst... Die je aanvallen als je oprapen
- Groen - een vierkant waarin een schatborst... Met werkelijke schat! Goed voor u!
Wilt u weten hoe een zelf te maken? Lees verder!