Stap 3: Installeer de onderdelen van de gebruikersinterface
Na het bouwen van het circuit, vervolgens omhoog is het installeren van de UI-componenten en LEDs. Ik gemeten en vervolgens doorboringen equidistante voor elke potentiometer & schakelaar (vooraf eerst boren niet te kraken van de trommel glazig fineer).
Gezien de wanddikte van de trommel, moest ik potentiometers met schroefdraad bussen langer-dan-standaard, die moeilijk te vinden waren. Het probleem met degene die ik kocht was dat ze waren te dun om te worden vastgemaakt aan de fancy uitziende knoppen schroef. Een relatief eenvoudige oplossing moest de cake op sommige snelle draai lijm, laat het uitharden een beetje, en snijden/vorm het voordat het stolt. Ik wacht op de lijm volledig proberen alvorens het vastmaken van de knoppen om de potten (in het geval u ooit nodig te demonteren). Met of zonder de extra stap met de stopverf, installeert u de potentiometers (kunt vinger draai en vervolgens met een paar Tang aan te scherpen meer indien nodig), en vervolgens schroef of de knoppen op de potentiometers uitlijnen. Aandacht waar de indicatoren op de knoppen starten en stoppen (dat wil zeggen het bereik van de beweging) voordat het volledig aanscherping).
Op dit punt, de knoppen moeten verdraaien zonder te draaien en de LEDs & de circuitboard moet beveiligen/testing. Probeer de knoppen met een beetje kracht, draaien alsof je nicht/neef om te spelen met de interface, om te zien of ze echt veilig.
Tot slot hechten de LEDs aan de binnenkant van de trommel. Ik vond de perfecte balans van helderheid en diffusie door ze te plaatsen in het midden van de schelp, en simpelweg heet de strip aan het interieur wand gelijmd.