Stap 1: Cilinder 1
Maak een nieuw project van de blender, en schakel de starter-kubus.
Het maken van een cilinder met een gesloten uiteinde. Aanpassen aan de linker kant te hebben van 5-9 kanten (ik maakte een met elk.) Er 1,5 in RADIUS- en tussen 3 en 5 hoog.
Met de cilinder gemarkeerd, overschakelen naar de bewerkingsmodus.
Selecteer de bovenz─│de. Verdeel het. Kies een aantal bezuinigingen tussen 1 en 3 (kun je hoger, maar je moet monteren dus minder is beter daarvoor.) Zet "quad/tri-mode."
Dit is de generatieve onderdeel van het project - set een getal in het vak "fractal" - ik alle mijne ingesteld op 5. Dit zal willekeurig dit oppervlak opsplitsen in een vorm die je hebt geen controle over.
Ga naar Mesh > gezichten > Triangluate gezichten te zetten dat top in een gebroken verzameling van stukjes.
Nu hebben we onze willekeurig gemaakte formulier lichtjes te wijzigen omdat ons zal bestaan in de echte wereld en het moet aan de regels van de fysica. Deselecteer alles en ga naar de hoekpunten te selecteren. Draaien rond de vorm. Ergens dat een vliegtuig door een ander vliegtuig loopt moet u om het te veranderen. De eenvoudigste manier om dit te doen is om een punt te selecteren en te slepen rond tot het vliegtuig cross probleem is opgelost. Zorg dat de bodem van de cilinder met rust te laten - het moet worden plat ter aarde, zodat het gecompenseerd zullen worden wanneer er brand over het later is.
Houd uw weg rond de shape werken tot geen kruisen of overlappingen blijven. Vervolgens aanpassen voor esthetica zoals u goeddunkt.