SPELLETJES OM TE SPELEN WANNEER JE OP EEN KAMPEREN
1. de smokkelaar
Dit spel duurt 3 of meer spelers.
Stap 1. Koos een bewaker
Step2. Krijgen een groot genoeg-object te draaien verleden en grijpen. Het zou een stok duwde in de grond of een fles water, gewoon iets waar u gemakkelijk kunt houden.
Stap3. Krijgen rotsen aan de cirkel van het object (als je in een stoffige plaats dan u enkel een cirkel met je voet of iets teken kon) de cirkel moet ten minste een voet uit de buurt van het object.
Stap 4. Heeft iedereen anders maken hun eigen kringen.
Hoe te spelen: de guard bewaakt het object, terwijl de "smokkelaars" proberen te stelen. De guard kunt het labelen van de smokkelaars. Als een smokkelaar krijgt gelabeld moeten ze helpen de bewakers. Als u een smokkelaar en u het object stelen dan u het aan uw laag te nemen zonder dat de andere stelen spelers het van u. Zodra je terug naar je basis je bent nu de bewaker van het object en andere spelers kunt labelen. De oude garde is nu een smokkelaar met de plaats van het begin van het object als zijn base, alle spelers die hij gelabeld zijn nog bewakers en hebben om u te helpen, of degene die het object heeft. De guard kunt winnen door tagging iedereen. De smokkelaars kunnen winnen door te tikken op iedereen die heeft gekregen getagd op de arm. De laatste persoon die het object ophalen is de bewaker van de beginner. De guard mag niet in de cirkel met het object in het op hetzelfde moment. Laat me u tonen hoe.
I 'm gonna een stok als voorbeeld gebruiken. Dus de guard in positie ziet u hem duidelijk is, oh jimmy gaande is uh hij kreeg gelabeld... nu u naar de stick sprinten bent, je hebt het nu uw lopen terug naar je basis met jimmy bewaken dat je terug bent. Als u uw OneCare-netwerk te bereiken duik je de stok in de grond en tag bob als hij voor het pakt. Jimmy tags Phil zoals hij in de buurt komt. De bewakers winnen!
2. de vluchteling
Dit spel duurt ook 3 of meer spelers
Stap 1. Koos een "agent"
Step2. Koos een plek om te beginnen
Stap3. Koos een plek om te eindigen
Hoe te spelen: de "cop" bewaakt de laatste plaats, terwijl de "vluchtelingen" staan aan het begin. Het doel van de vluchtelingen is om naar het einde zonder getting gelabeld. Als u krijgen gecodeerd hebt om te helpen de "cop".
………….
DEEL 2-kaartspellen
1. Farr
Elke persoon begint met 5 kaarten. Shuffler legt de kaarten op de tafel en de hoogste op tafel kaartgezicht-omhoog klapt. Het doel is om een kaart dichtst bij de start kaart mogelijk. Iedere keer dat u een kaart naar beneden hebt 5 kaarten in je hand hebt te allen tijde. De persoon die het dichtst bij de kaart in het midden krijgt krijgt één minder kaart in hun hand hebben. Hoe u winnen is door het hebben van geen kaarten in de hand.
2. raster
Hoe te opstelling: Leg een soort kaart (spade, clubs, harten, ruiten) in een raster met een takje tussen het raster en uw tegenstander raster.
Hoe te spelen: uw ace kunt flick een kiezelsteen naar uw tegenstander kaart net als je een kaart hit dan ze wegknipt het over, en het is "dood".
De koning neemt twee hits te doden.
De koningin maakt gebruik van de kaart een links daarvan eens.
Jester neemt uw jester mee.
U kunt blokkeren steentjes met uw aas komt.
Je wint door het doden van uw tegenstanders kaarten