Stap 3: Sommige instellingen niet wijzigen
Dit deel is weliswaar vrij saai.U moet downloaden een gratis Maya plug in die u toelaten zal om exporteren. STL-bestanden (dat is de bestandsindeling die het meest snelle prototyping technologieën zal nood voor toepassing op een bepaald punt in de workflow). Ga naar Ticket01.com/multitool en download multitool voor uw OS (het is gratis!). Run die de installateur en u bent klaar.
ReplicatorG ook hier downloaden: http://code.google.com/p/replicatorg/downloads/list?can=2&q=0034 |
en Skeinforge hier:
http://fabmetheus.crsndoo.com/
Installeren van ReplicatorG, en unzip Skeinforge in een map die u voor later onthouden zult.
Schoen opwaarts uw exemplaar Maya en maak je klaar.
Er zijn een paar instellingen die we veranderen in Maya moeten, voordat we beginnen die naar dit project later een stuk makkelijker maken.
Klik op Venster -> instellingen/Preferences-> Voorkeuren en klik vervolgens op het tabblad instellingen in het linker menu. Lineaire omzetten in inch (dit zal worden onder werken eenheden). Dit wordt onze standaardeenheden ingesteld op inches. Als je internationaal en gebruiken van het metrieke stelsel, moeten jullie deze stap overslaan. De instellingen toe te passen, sluit het venster. Nu-Klik op Weergave > Raster [] (er is een kleine plein. Klik op het!). Lengte en breedte naar schakelen 15 eenheden, rasterlijnen elke 1 eenheid, met 1 onderverdeling
Oh, en ik bijna vergeten! Zorg ervoor dat multitool is geladen. Venster -> montages/voorkeur-> Plugin Manager. MultiTool.bundle ergens in het venster moet worden weergegeven, en moet worden geladen. Als het niet wordt weergegeven, klikt u op Bladeren en zoek de map waarin u Multitool geïnstalleerd.
Toepassing en sluiten en je bent klaar voor de volgende stap.