Stap 2: Source 3D-modellen
Een beetje over de modellen van de bron. Menselijk skelet modellen zijn vrij gemeenschappelijk en gemakkelijk te vinden. Er zijn tientallen, zo niet honderden 3D-modellen van schedels, been botten, wapens botten, stekels, enz., en sommige van hen vrij goed (en vrij te gebruiken voor wat ik wilde het voor). Kat skeletten, niet zo veel. Ik nodig had twee primaire soorten botten die enigszins HiFi waren: de schedel van een kat met zijn onderkaak verwijderd (in de catacomben, de onderkaak van menselijke schedels zijn niet aanwezig) en sommige been beenderen. Een high-fidelity 3D-model van een katachtige schedel, kon ik niet vinden. Het dichtst ik kon vinden was een bobcat schedel. Using MeshMixer, was mij kundig voor wegnemen van de onderkaak.
Ohio Bobcat - schedel - OUVC 9576 door WitmerLab aan de Universiteit van Ohio op Sketchfab
Wat betreft de kat been botten, kon ik niet vinden een van deze als goed. Dus ik gebruikte in plaats daarvan enkel een menselijke dijbeen (door Mooselake). Als je scheel, kijken zij het zelfde.
Interessant, na ongeveer 2 weken in het project vond ik een volledige kat skelet. Als ik beginnen kon, zou ik de botten van dit project in plaats daarvan gebruiken.
Katachtige skelet Dec door westelijke op Sketchfab
De laatste 3D-model die ik gebruikt was een stenen vloer (door onebitpixel) die ik kon gebruiken voor het samenstellen van de vloer voor de kat-a-kam.