Stap 7: Programmeren 2
invoer SimpleOpenNI.*;
importeren van ddf.minim.*;
SimpleOpenNI de kinect;
int closestValue;
int closestX;
int closestY;
Minim minim;
AudioSnippet de speler;
VOID Setup {}
grootte (640, 480);
kinect = nieuwe SimpleOpenNI (dit);
kinect.enableDepth();
}
VOID draw() {}
closestValue = 8000;
kinect.update();
int [] depthValues = kinect.depthMap();
voor (int y = 0; y < 480; y ++) {}
voor (int x = 0 x < 640; x ++) {}
int i = x + y * 640;
int currentDepthValue = depthValues [i];
Als (currentDepthValue > 0 & & currentDepthValue < closestValue) {}
closestValue = currentDepthValue;
closestX = x;
closestY = y;
}
}
}
Image(kinect.depthImage(), 0, 0);
vulling (255, 0, 0, 155);
rect (20, 0, 40, 480);
vulling (255, 128, 0, 155);
rect (100, 0, 40, 480);
vulling (255, 255, 0, 155);
rect (180, 0, 40, 480);
vulling (0, 255, 0, 155);
rect (260, 0, 40, 480);
vulling (0, 255, 255, 155);
rect (340, 0, 40, 480);
vulling (0, 0, 255, 155);
rect (420, 0, 40, 480);
vulling (128, 0, 255, 155);
rect (500, 0, 40, 480);
vulling (255, 0, 255, 155);
rect (580, 0, 40, 480);
Fill(155);
ellips (closestX, closestY, 20, 20);
Als (closestX < 60) {}
Als (closestX > 20) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound1.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 140) {}
Als (closestX > 100) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound2.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 220) {}
Als (closestX > 180) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound3.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 300) {}
Als (closestX > 260) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound4.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 380) {}
Als (closestX > 340) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound5.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 460) {}
Als (closestX > 420) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound6.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 540) {}
Als (closestX > 500) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound7.wav");
Player.Play();
}
}
Als (closestX < 620) {}
Als (closestX > 580) {}
Minim = nieuwe Minim(this);
speler = minim.loadSnippet("Sound8.wav");
Player.Play();
}
}
}
VOID stop() {}
Player.Close();
Minim.stop();
Super.stop();
}
Met dit programma, kunt u het geluid naar een WAV-bestand. Ga onder, "Schets", kies "Voeg bestand" en selecteer de gewenste geluiden. Een van de geluiden bijvoorbeeld ("Sound8.wav") vervangen door de naam van het nieuwe geluid dat u wilt, en het programma zal spelen het geluid dat u hebt gedownload onder die naam. Met dit programma, dat u wilt proberen en houd het zo kort mogelijk geluiden. Als de geluiden meer dan een paar seconden zijn, zal het programma bevriezen. Dit kan worden vastgesteld onder "Bestand" en dan "Voorkeuren," tot een zekere hoogte, maar de computer worstelt echt met lange clips.