Stap 1: De mechanische Theater
De video hieronder en de laatste 2 foto's op deze stap hier toont een vroege test hoe de objecten in een rechte lijn beginnen, wanneer de eindpunten zijn verzameld in het midden, en naarmate het verzamelen punt naar buiten, een golf wordt gevormd. De amplitude van de Golf neemt toe naarmate de cirkelbeweging van center naar de buitenste rand.
testen van het leven is groovy op Vimeo.
Eerst bouwen een rek met 4 horizontale balken - waardoor 4 lagen van bewegingen - ondersteund door 2 bars ondersteunen. Hete lijm gelijkmatig kleur paperclips op horizontale ¾" bars. Aansluiten op de ondersteunende balken met lijm of schroeven. Het aantal staven en de afstand van de bars en paperclips zijn flexibel, afhankelijk van uw gewenste eindresultaat. Ik gebruikte 4 bars spaced 6", 8 paperclips op elke balk, 4" op het center. Vervolgens warm lijm gelijk aantal clips op een van de ondersteunende bar, in de ruimten tussen waar de horizontale balken zijn. Deze paperclips begeleidt onze marionet-tekenreeksen.
Daarna komt het magische gedeelte van het mechanisme. Open te stellen een kartonnen doos, maar houden van alle kanten, dus het kan onze versnellingen later ontvangen. Selecteer één kant om een cirkel te tekenen, mijne is 12" diameter, met een andere 1.5" aan de randen. Verdeel de omtrek in 32 gelijke delen met een kompas en een richtliniaal, Markeer alle punten en knip de cirkel dus hebt u een vak frame met een cirkelvormige opening. Lijm 8 van elke kleur paperclips zodat zij alles gelijkmatig zijn verdeeld rond de cirkel. Als we de kant met de circulaire openen de "voorkant", dan de helft van de achterkant plus die een inkeping center is uitgesneden bellen, dus we kunt schuiven onze crank en de schuifregelaar in-en uitchecken. De breedte van de inkeping alleen breder is dan de glijdende staaf van de schuifregelaar (zie volgende stap). Ik gebruikte de MakeDo clips teneinde de zijkanten van de doos in plaats van het lijmen, voor het geval ik wil iets te wijzigen in de toekomst.
De laatste stap hier is het de regels van de visserij voor de katrol systeem instellen. Aan het ene uiteinde van elke tekenreeks van de regel van visserij is er een paperclip, om aan te sluiten op de poppen en accessoires. Elke tekenreeks doorloopt eerst een clip op de horizontale balk, daarna een clip op de ondersteunende bar, gevolgd door een clip op de opening van de cirkel. Probeer niet om de tekenreeks elkaar raken voordat alle 32 tekenreeksen worden verzameld op het einde in het midden van de cirkel. Een kleine fles dop met een gat geknipt wordt gebruikt om alle snaren bij elkaar te houden.
Er zijn 3 sleutels in gedachten voor het opzetten van de snaren - te houden
- een lineaire orde te houden op de horizontale balk te beginnen, wat betekent dat de eerste tekenreeks doorloopt de eerste clip in de rij, 2de doorloopt de 2de clip, enzovoort.
- doen hetzelfde door middel van de clips op de ondersteunende balk
- beginnen bij een willekeurige clip op de cirkel, maar een met de klok mee of tegen de klok bestelling volgen
Het moeilijkste deel van het werk is nu voltooid. =)