Stap 2: samenvoegen met MeshMixer, in Netfabb waterdicht maken
Als u eenmaal uw. OBJ bestanden, mij volger ShadyLogic de stappen over hoe om te bewerken met MeshMixer en was in staat om snel importeren 2 modellen. Importeren van een model, en importeert vervolgens een ander ervoor zorgend om "toevoegen" van het project als u wilt dat beide modellen in dezelfde omgeving.
Met behulp van de alt + Klik met de rechtermuisknop / alt + klikken met de linkermuisknop muis knop (pen) ik was in staat om te navigeren rond het MeshMixer milieu en lijn omhoog mijn modellen. Ik plaatste het gedeelte van de palm van de knuckleduster binnen de iPhonegeval met de openingen van de vinger op de buitenste rand van de iPhonegeval rusten.
Nadat de modellen werden opgesteld ik gebruikt het gereedschap 'selectie' om te schilderen van de palm van de knuckleduster, dan gebruikt Bewerken > verwijderen (X) te verwijderen van het gemarkeerde gebied. Door het selecteren van één model dan Shift + Klik het andere model (ze moeten beide zet wit), kunt u samenvoegen van de twee modellen. Ga dan naar Edits > combineren naar de modellen samenvoegen tot één.
Netfabb (foto 2) :
We kunnen nu het samengevoegde model terug naar NetFabb exporteren, dus kunnen we het waterdichte alvorens het af te drukken. Ga in Netfabb naar Extras > reparatie zoekt Automatisch herstellen op het bodemrecht, vervolgens voeren de reparatie. U hebt nu een waterdichte, aangepaste 3D-model te versturen naar de printers. Opslaan van het model als een. STL of. OBJ (afhankelijk van wat de afdrukservice vereist.