Stap 4: Et voilà!
Verschillende methoden voor het sluiten van de behuizing kunnen worden gebruikt:
-Een paar druppels van hete lijm op de hoeken van de knoppen om hen te houden dicht bij het voorpaneel en een de grenzen van de behuizing te sluiten: robuuste methode maakt het maar moeilijk te bereiken voor de elektronische componenten als ziedaar ieder werkstuk zit
-Naaien: alle kralen hebben een gat in het midden, en doet de printplaat, die het mogelijk maakt te naai ze samen en het in een niet-permanente manier te sluiten. Nochtans, kan de draad zijn ook zichtbaar voor iemands smaak.
-Dubbelzijdige tape: veelzijdig maar niet erg robuust.
-Een combinatie van ze allemaal.
De knop covers gemaakt op stap 1 kunnen nu worden gelijmd op de top van de drukknoppen.
De spelbesturing hardware is nu voltooid en klaar om te worden van de controle een softtware!
Zoals vermeld in de intro, de controller is niet compatibel met Nintendo consoles (nog), maar de seriële informatie afkomstig van de controller kan worden gebruikt in allerlei interactieve toepassingen (zie voorbeeld in stap 5), met inbegrip van computerspelletjes.
Dus ga je gang, geek op!