Stap 3: Aansluiten en PROGRAM
Mini introductie in hoe de Robot zal functon.
Onze Robot zal zitten kundig voor zin objecten in de buurt. Wanneer het zintuigen een object, stopt en het is zal licht afgaan.
1. *** ARDUINO PROGRAMMA ***
Laten we beginnen door te downloaden de Arduino programmeer Shell (IDE). Hierdoor kunnen we aan het schrijven van programma's die vervolgens kunnen worden geüpload naar de Arduino microcontroller.
Windows: http://arduino.cc/download.php?f=/arduino-1.0.6-w... Mac: http://arduino.cc/download.php?f=/arduino-1.0.6-m...
Linux (x86): http://arduino.cc/download.php?f=/arduino-1.0.6-l...
Linux (x64): http://arduino.cc/download.php?f=/arduino-1.0.6-l...
2. *** VERWIJZEN NAAR HET DIAGRAM OP AANSLUITEN OP UW MATERIALEN ***
3. *** KOPIEER EN PLAK DE ONDERSTAANDE CODE IN UW ARDUINO-PROGRAMMA ***
Hier vindt u wat voorbeeldcode voor de robot:
https://github.com/dmirmilshteyn/samples/BLOB/Master/DinosaurPat/DinosaurPat.Ino
Gewoon Kopieer en plak het in uw venster van de Arduino IDE.
Vergeet niet om te lezen alle reacties (alle tekst na de / /), de reacties zijn er om u helpen beter te begrijpen wat het programma doet en welke waarden u kunt wijzigen.