Stap 5: De code wijzigen
Met behulp van de schakeloptie-code mits van de link (REF 1 hierboven) ik veranderde de bit patronen zodat deze overeenkomen met die opgenomen van de Mercury hand-held controller, zodat als u wilt schakelen schakelen het kwik nummer één, ik gebruikt
// 1 sniffer on 0 1 0 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 0 1 1 0 0 1 1
strcpy(szOn, "0000000000001000111010001110100010001000111010001110100011101000111010001110100 010001110111010001000111011101000000000000000000000");
waar u kunt zien dat het originele patroon van de RFSniffer-bits komt met de gereproduceerde overeen gedetecteerd patroon (in grote lijnen alleen!).
De timing van de output van de bits uit de switch code moest worden uit de oorspronkelijke gewijzigd, zodat de afstand van de bits (en totale lengte) overeenkwam met het patroon van de kwik-controller worden verzonden.
Testen van het nieuwe wetboek van het terminalvenster schakelde de externe switch - het werkte!
De gewijzigde mercuryswitch.cpp is beschikbaar vanaf hier .