Stap 4: Krijgen de namen deel 1
In het tweede frame van de platte reeks structuur gebruiken we de krijgen naam en ID subVI die de naam van het spel die u hebt ingevoerd retourneert zoals deze wordt weergegeven op stoom en de app-id die overeenkomt met dat spel. Wanneer u op de subVI dubbelklikken, het moet open en het blokdiagram eruit moet degene hierboven afgebeeld.
Deze maakt gebruik van een for-lus om elk spel in de matrix en de stoom API gebruiken om de naam van het spel en de id van de app met behulp van een HTTP GET-aanvraag. Een get-verzoek stuurt een verzoek naar een sever welke dan antwoorden met informatie. Als u zoekt naar een spel op steam (bijvoorbeeld Metal Gear Solid V), is de URL "http://store.steampowered.com/search/?term=Metal+Gear+Solid+V". Merk op hoe de spaties worden vervangen door "+"? We moeten het zelfde ding doen!
Als de matrix voor games gaat, wij gebruiken de "Zoek en vervang String" te vinden van alle ruimten in het spel een naam geven en vervang ze met +. Dan we nemen die term en het aaneenschakelen aan het einde van de URL, zodat wanneer we een GET-verzoek op de hele tekenreeks doen, deze het antwoord dat je krijgen stuurt zou wanneer het proberen om dat spel te zoeken.
Wanneer u een get-aanvraag op deze URL doet, krijg je een heleboel informatie die wij dan moeten door ziften om te vinden wat we willen. In ons geval zijn we op zoek naar de naam van het spel dat eerst wordt weergegeven omdat het de beste match te welk spel we ingevoerd in de array.