Stap 5: Krijgen de namen deel 2
Het antwoord is nu gesplitst zodat we de app-id en de naam van het spel op hetzelfde moment vinden kunnen. We gebruiken het "Match reguliere expressie" blok in LabVIEW zoeken de rommel van de GET-verzoek naar iets specifieks. Als u nog nooit van gehoord een standaardexpressie, kunt u meer lezen over het hier.
Als u de naam, we zoeken voor span klasse = "titel" >. *. <. Wat dit doet is op zoek naar span klasse = "titel" > en vervolgens grijpt alle dingen tussen dat en de < aan de andere kant. Dus als het spel heet "Naam", de hele wedstrijd zou luiden: span klasse = "titel" > naam <. We kunnen vervolgens strippen uit de extra spullen en zullen we uiteindelijk met een naam die we dan terug naar de gebruiker moet ervoor zorgen dat het spel dat ze wilde controleren.
Ook kijken we voor gegevens-ds-appid = ["] [0-9] * om de app-id te vinden. Wat dit doet is zoeken naar gegevens-ds-appid = dan een quote en vervolgens na de offerte het zal grijpen alle getallen tussen 0 en 9 totdat er een nummer is niet gevonden. Bijvoorbeeld, als het nummer 234A was, zou het vinden van 2 en 3 en 4 en stoppen omdat A niet een nummer is. Zodra we de hele wedstrijd van de app id hebben, afgesneden we de extra dingen die we niet nodig hebben en dan de uitgang van de app-id.
Omwille van de for-lus, voeren wij deze code voor elk spel en terugkeer arrays van de overeenkomende namen en de id van de app's.