Stap 8: Controle van juiste spel en de wedstrijdstructuur
In het derde frame van het Wetboek gebruiken we de eigenschap knooppunten om het aantal posten die wij voor onze overeenkomende namen, willen zodat de grootte overeenkomt met de grootte van de matrix die de gebruiker gevoed in te stellen. Wij ook instellen de gematched namen, ja en geen besturingselementen/indicatoren op zichtbaar zodat de gebruiker kan zien.
De gebruiker kiest als de gecompenseerde spelen juist of niet zijn (hierboven afgebeeld). De structuur van een gebeurtenis wordt gebruikt om te wachten totdat de gebruiker op Ja of Nee. Zo ja, de besturingselementen/indicatoren zijn opnieuw verborgen en de code blijft. Zo nee is ingedrukt, de besturingselementen/indicatoren zijn verborgen en vervolgens de VI wordt afgebroken. Dit is hierboven afgebeeld in de wedstrijdstructuur. Deze maakt gebruik van een knooppunt aanroepen om te stoppen met de VI. Als u wilt weten meer over gebeurtenis structuren check out de NI documentatie en deze super behulpzaam YouTube video , dat gaat over het gebruik van een Wedstrijdstructuur en waarom ze zijn nuttig.
Dit eindigt mijn code walkthrough! Gelieve te laten me weten of u vragen in de commentaren hebt.