Stap 1: Het ontwerp
De basisgegevens zijn werkelijk eenvoudig, gewoon een driehoek.
Het Inkscape ontwerp is zodanig dat u kunt toevoegen sommige kleppen als u wilt een papieren model samen te lijmen die de verspillende plaatsing van de driehoeken verklaart.
Als dit is alles wat je moet vouw ze en lijm deze aan de open zijden van de driehoeken.
Echter de gewrichten voor het echte ding waren heel ander verhaal.
Berekening van de hoek tussen twee driehoekjes in een icosaëder is één ding, maar de gewrichten krijgen recht dus eigenlijk kun je de structuur samen kostte me een paar pogingen.
In tegenstelling tot een vierkante doos er is niets die in het bezit van de driehoeken in de juiste plek totdat de hele structuur voltooid is, wat betekende dat mijn eerste poging van het gebruik van een iets andere hoek en sommige play voor gemakkelijke montage eindigde in een ramp uiteenvalt LOL
Volgende poging was het ontwerpen van de gewrichten echt krap, dus alles zal op hun plaats blijven en een verbinding zonder lijm toestaan.
U misschien al hebt geraden dat dit niet ging ook goed...
Het laatste ontwerp, dat werd gebruikt om deze Ible, werd gedaan van kras:
De driehoeken zijn zo ontworpen dat ze bij hun innerlijke zijden (binnenkant gezichten alleen raken) en de gewrichten worden gemaakt, zodat er naast geen spelen zijwaarts zodra twee (of meer) driehoeken correct worden samengevoegd.
Als dit het is nog steeds een uitdaging, vooral de laatste driehoek, maar ten minste het mogelijk is zonder breken uw vingers en het gebruik van elastiekjes, klemmen en meer.
Zorg ervoor dat uw maaihoogte is ingesteld zodat de focus van de laser aan de onderkant van het materiaal is.
U wilt knippen zodat het materiaal nog niet volledig gescheiden, net genoeg materiaal laat dus het is makkelijk uit te breken de driehoeken.
Natuurlijk als je setup maakt gebruik van een zeer lange brandpuntsafstand zou niet dit een probleem voor u hoe dan ook.