Stap 1: Uw ontwerp tekenen
Met behulp van uw favoriete vector editor, maak uw ontwerp! (Of gebruik de bijgevoegde ones. Merk op dat de bijgevoegde bestanden opnemen stukken voor de uitbreiding van de steden en ridders).
Voor deze stap gebruikte ik CorelDraw die goed voor mij gewerkt. Als ik moest doen dan, zou ik veranderen hoe de wegen werden gesneden omdat ik had enkele overlappende lijnen die nam een onnodig lange hoeveelheid tijd te snijden. Andere wijzigingen zou het vereenvoudigen van het ontwerp op de 3e tier ridder, want het is een beetje te complex voor dergelijke een klein teken en gravure vrij diep in het hout eindigt.
Zoals u zien kunt, zijn er verschillende penningen. Ik zal het uitleggen van de basis zijn voor het originele spel, gevonden in het tokens_original_resources_final bestand. De andere bestanden (tokenCutRed en tokenEngraveBlack) bevatten extra stukken voor de uitbreiding van de steden en ridders:
-De circulaire tokens met in het midden een cirkel zijn de nederzettingen
-De sterren zijn de steden.
-De rechthoeken zijn de wegen