Stap 6: Code Code
Open de arduino software-omgeving, en uploaden van de schets van de voorbeeld StandardFirmata aan de Raad van bestuur. De schets kan je de arduino controle over een seriële interface, wat betekent dat willekeurige code op de computer kunt bepalen de lichten die we gewoon vastgehaakt.De code die daadwerkelijk het audiosignaal verwerkt is (gunstig) een schets van de verwerking. Het is gebaseerd op de ontzagwekkende BeatDetect-bibliotheek in de minim -bibliotheek. De BeatDetect klasse berekent de Fourier-transformatie van het geluidssignaal, en houdt van het gemiddelde en variantie van elk van de coëfficiënten voor de laatste paar seconden. Als de waarde in een van de opslaglocaties FFT de variantie overschrijdt, een beat wordt gedetecteerd en het geassocieerd met die frequentie lampje zal oplichten. < / technische >. Wat dit betekent is dat elk onderdeel van LEDs met een verschillende frequentie van muziek overeen komt-één onderdeel zal flash bass beats, andere naar snare hits, een ander om te hoge vocale noten, enzovoort, voor 26 verschillende frequenties.
Download de bijgevoegde Processing Schets van onderaan, en wijzigen van de array ledPins op lijn 10 aan uw eigen setup. Het eerste pin-nummer komt overeen met de laagste frequenties. Zodra dat wordt gedaan, bent je klaar! Sluit de audio splitter op uw hoofdtelefoonaansluiting, start de schets en beginnen te spelen wat muziek. Alles werkt zoals verwacht, een golfvorm visualizer zal verschijnen als de lichten zullen opvlammen wordt. Geniet van!