Stap 3: Krijgen de bibliotheken
https://github.com/adafruit/RGB-matrix-panel
https://github.com/adafruit/Adafruit-GFX-Library
Dit is een belangrijke stap, omdat de bibliotheken wat nodig is zijn om de controle van de verlichting op het bord. Bibliotheken zijn grote massa's van programmacode die is geschreven door anderen, die zijn bedoeld om te helpen uw codering efficiënter maken, zodat u niet hoeft uw eigen functies maken. In dit geval zijn deze bibliotheken geschreven om het Configuratiescherm van de LED te kunnen. Dit bespaart ons veel tijd, want nu we iets op het bord met een paar regels code in plaats van de talloze coderegels die indeling dedefinitievan drawLine in de bibliotheek trekken kunnen. Om deze bibliotheken werken, moet u deze bibliotheken onder documenten/Arduino/bibliotheken in uw computer plaatsen en starten van uw programma's toe te staan om te laden. Vergeet niet om gebruik van #include en libraryname.name vervangen door de juiste naam van de bibliotheek, zodat de code te zijn compatibel met de mediawisselaar. Welke #include in wezen doet wordt het opgehaald en geplakt de code gevonden in de bibliotheek aan de zeer voorzijde van het document, dat u toegang geeft tot de talrijke functies, variabelen en andere functies die de bibliotheek biedt.